Beantwoord

zxv7200; update duurt 10 minuten...

  • 2 May 2019
  • 13 reacties
  • 1822 keer bekeken

Ja, nog ff. Hij is nu na een half uur op 72 % en STOPT ie ermee. Krijg ik weer zenders. Ga naar menu en naar abonnement status vraagt ie prompt wéér om software update. Maar weer gestart. Maar "klantvriendelijk" vind ik dit niet.
icon

Beste antwoord door Noordzee 2 May 2019, 19:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

En wéér stopt ie ermee na een half uur op 72 % en wéér vraagt ie opnieuw naar software update.
Wát een hopeloos ding!!!

Heb 't nu geannuleerd met "update vannacht". Overigens geeft ie software 30 aan. Geen idee of dat al de laatste is voor de zxv7200.
Reputatie 7
Badge +28
Peter, als ik het goed heb bijgehouden is softwareversie 32 de laatste versie voor de ZTE.

Leuk om jou ook is een tip te mogen geven😋:

  1. Ontvanger van de stroom.
  2. Ontvanger weer aan.
  3. Ga terug naar de fabrieksinstellingen.
Ik ga het direct proberen! (kijken doe ik toch via I-TV tenslotte; bovendien doen m'n oude 2 Digitenne's het ook nog voor een week.... (neem ik aan).

Update:
Na selecteren 'fabrieksinstellingen' en ok ging ie direct naar het scherm software updaten. Het leek alsof die fabrieksinstellingen niet uitgevoerd worden. Er loopt nu weer update....
Reputatie 7
Badge +28
Weet ik eigenlijk niet precies. Stond er geen datum in jouw brief/mail waarop jouw smartcard uitgeschakeld zou worden?
Ohja, goeie. Moest voor 28 mei m'n nieuwe aanvragen... 🤔

Ga van 2 naar 1 overigens. Kosten, hè.
Reputatie 7
Badge +28
Ja, snap ik. Ik ben wel benieuwd of de update na dat stapje fabrieksinstellingen nu wel gaat werken.....

Staat de abonnementsstatus al op JA? (kan je nu natuurlijk niet zien tijdens de update)
Ha ha 😆

Voor beide: JA!

Een dingetje is er nog niet: Fox sports abonnement geeft nog NEE aan. Maar heb wel beeld op die zender (maar het is nog de eerste week, hè. Mss kan een moderator die status nog nakijken.)
Reputatie 7
Badge +28
Leuk !

Staat de software nu inderdaad op versie 32?

Wat betreft Fox Sports : Ik zou die gewoon even een uurtje opzetten. Misschien gaat dat wel met een aparte update. Over een uurtje nog maar is kijken....
Noordzee schreef: Staat de software nu inderdaad op versie 32?

Ook daarin had je natúúrlijk volkomen gelijk 😃 LOL

Voor de Fox Sports kanalen: een decoder is de eerste week volledig actief. Is ie maandag nog op nee dan trek ik wel weer aan de bel. Tenzij een modje dat al eerder even heeft bekeken.
M'n CAS ID staat nu ook in het profiel.

Trouwens: het SD beeld is via m'n oude Samsung en Topfield wel net effe mooier. Kan dus niet wachten op HD zodat de nieuwe mooi beeld geeft.
Reputatie 7
Badge +28
Woont jouw moeder niet in Brummen?

Dan gewoon even de ontvanger een keertje meenemen naar haar incl binnenantenne... Kan je daar de HD-beelden al uittesten.
Jemig, wat heb jij een goed geheugen. Zo vaak noem ik haar woonplaats niet...

Het ziet er niet naar uit dat ik daar vóór 9 juli weer ben. Van 1 t/m 9 juni is ze hier. Ze viert dan haar 81ste verjaardag (2 juni) hier. Mijn broer, met gezin, woont hier ook niet ver vandaan.
Zelf ben ik daar altijd rond mijn verjaardag (12 aug.). Dan gaat deze ontvanger zéker mee, m'n oude tv (HD ready; 26 inch uit 2006) staat daar op de logeerkamer. Maar daar is nu geen ontvanger meer. Beneden heeft ze I-TV.
Boven keek ik de laatste tijd, als ik daar al keek, via m'n pc (I-TV website).

Oh ja, Fox Sports staat nu ook op JA. (ik weet het, geduld is niet mijn sterkste kant 😳)
Reputatie 7
Badge +28
Ja, mijn hersens kunnen zeker belangrijke dingen onthouden. 😉 Helaas vergeet ik dan weer veel onbelangrijke dingen, die andere mensen gek genoeg wel belangrijk vinden. (Zoals automerken enzo, dat interesseer mij weer helemaal niets)

En fijn dat Fox Sports nu ook op Ja staat. Je ziet het, alles is goed gekomen! Moet je nu voor de grap is jouw eerste twee berichten in dit topic teruglezen. 😂
Moet je nu voor de grap is jouw eerste twee berichten in dit topic teruglezen. 😂

Oeh, zeg maar niks meer, I'm a shamed. 😱

Dit is niet mijn eerste topic met deze strekking. Dat ongeduld van mij ....
Nu nog geduld tot 9 juli 😉


Dank voor je hulp/support. 😃