Beantwoord

200 SyntaxError bij versturen via KPN webmail

  • 29 November 2021
  • 9 reacties
  • 396 keer bekeken

Telkens bij verzenden KPN webmail  deze error  verlaat de KPN webmail  (gmail geen problemen) geprobeerd in browers Edge en Chrome maar beide zelfde error 

 

icon

Beste antwoord door RBxx 2 December 2021, 14:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7

Kan jij de cache van jouw browser eens legen?

Ik ervaar dit issue niet in Edge.

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Frans850,, Heb je de reactie van wjb gelezen? Ben benieuwd of dit iets heeft opgeleverd. 

Dank je voor de TIP  ik dit vlgd week uitvoeren de laptop heb ik momenteel niet ter beschikking ben dit uit aan zoeken voor een  familie lid  die een nieuwe laptop heeft.

Ik zal binnenkort een update versturen

 

m vr Groet

Frans

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Frans850 wordt er op die laptop gebruik gemaakt van een Security pakket met AntiTrack?
In het volgende topic trad ook zo’n probleem op doordat AVG security met AntiTrack te agressief permanente cookies en browsergegevens opruimde.

Door de Webmail toe te voegen aan de lijst “allowed websites” werd daar het probleem opgelost.

Ik had de AVG  uitgezet even en deed het nog kan dat dan nog fout zijn ?

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Frans850 ik ken AVG niet, ik gebruik zelf een ander security pakket.

In het topic wat ik hierboven noem is sprake van AVG AntiTrack waarin je Allowed websites aanpast.
Via Google vind ik deze support pagina: Problemen met websites van AVG AntiTrack oplossen | Avast met het volgende plaatje:

 

Kijk eens of het ook bij jou helpt om Webmail (https://kpc.webmail.kpnmail.nl) in de Allowed websites te plaatsen.

Dank je kwam inderdaad dit plaatje tegen  krijg straks de PC dan ga ik eens proberen dank je voor snelle reacti

Heb toegevoegd website en werkt nu - 2x geprobeerd met bijlage verstuurde zonder problemen

Dank U voor de Tip

 

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @Frans850 . Puur “op gevoel” heb ik in het hierboven genoemde topic dit verschijnsel al eerder kunnen verklaren. Fijn om te horen dat het bij jou ook de oplossing bleek te zijn.