Beantwoord

Aanmaken account in Apple mail

• 2 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 59 keer bekeken

Beste lezer,
Probeer steeds de mailaccounts aan Apple toe te voegen volgens de handleiding die door KPN beschikbaar is gesteld maar iedere keer krijg ik de mededeling dat gebruikersnaam of wachtwoord niet akkoord zijn. Laat mijn wachtwoorden aanmaken door 1Password en met knippen en plakken van het wachtwoord zou er niets mis kunnen gaan.
Heb na wijziging van het wachtwoord een halve dag gewacht in de veronderstelling dat de wijzigingen niet real time verwerkt worden maar ook dat heeft niet geholpen.
De tips van KPN leiden verder ook niet tot een goed resultaat

Wie kan mij hiermee verder helpen?
Bij voorbaat dank voor het meedenken.
icon

Beste antwoord door TB1952 5 oktober 2018, 16:17

Helemaal correct. Het is te wijten aan Apple. Ben gewoon verder gegaan en foutmelding genegeerd en toen bleek alles toch te werken.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Helemaal correct. Het is te wijten aan Apple. Ben gewoon verder gegaan en foutmelding genegeerd en toen bleek alles toch te werken.

Fijn om te lezen. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Reputatie 7
Badge +19
HI TB1952, welkom hier. Dit kunnen we heel makkelijk testen. Lukt het wel om in te loggen op Webmail? Dan ligt het niet aan het wachtwoord maar aan Apple mail zelf. Laat dit even weten hier.

Reageer