Beantwoord

Aanmelden bij server voor inkomende e-mailberichten (IMAP): De server heeft de verbinding geweigerd.

• 6 juli 2018
  • 6 reacties
  • 2266 keer bekeken

Aanmelden bij server voor inkomende e-mailberichten (IMAP): De server heeft de verbinding geweigerd.

Alle instellingen zoals dat overal staat..... en bij mij krijg het niet voor elkaar om mail binnen te halen. Krijg continue de melding:

Zie foto voor instellingen. Wat kan ik nu anders doen om het voor elkaar te krijgen dat ik in Outlook en p de telefoon weer de mail ontvang.

Noot: afgelopen week het wachtwoord gewijzigd. Daarna zijn de problemen ontstaan.
icon

Beste antwoord door Erik_ 21 juli 2018, 20:20

Is het nog gelukt om dit weer in orde te krijgen, Martin? Zo niet, kun je dan eens op de blacklist je mailadres invullen om te kijken of je niet onverhoopt een blokkade te pakken hebt? Met een blokkade kun je namelijk nog wel inloggen in de webmail.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge
Kan je het is proberen met een ander mail programma Windows 10 zit automatisch Mail
Reputatie 7
Badge +30
Webmail werkt nog wel?
Yep webmail. Krijg daar alles gewoon binnen werkt prima.
Reputatie 7
Misschien een domme vraag, maar heb je in Outlook en op die telefoon dan ook het wachtwoord gewijzigd in het nieuwe wachtwoord?
Reputatie 7
Badge +30
Ja of de verbinding wordt geblokkeerd omdat er te vaak met het verkeerde wachtwoord is ingelogd
Reputatie 7
Badge +28
Is het nog gelukt om dit weer in orde te krijgen, Martin? Zo niet, kun je dan eens op de blacklist je mailadres invullen om te kijken of je niet onverhoopt een blokkade te pakken hebt? Met een blokkade kun je namelijk nog wel inloggen in de webmail.

Reageer