Vraag

Aanmelden bij Telfort e-mail lukt niet in verband met een verkeerd wachtwoord, dat ik zelf niet heb gewijzigd

  • 23 May 2022
  • 3 reacties
  • 69 keer bekeken

Goedemorgen, vanaf donderdag 19-05-2022 heb ik hetzelfde probleem. Kan niet meer inloggen op Telfort-webmail. wachtwoord fout. In Outlook wordt de melding gegeven: “kan server niet bereiken”

Wanneer ik in Mijn KPN de produkten wil koppelen, krijg ik de melding dat het abonnement niet wordt herkend. Het is “Telfort mail only”. Plm 1 jaar geleden heb ik daar ook telf contact over gehad met KPN en toen werd gezegd dat Mail only van Telfort nog niet gekoppeld kon worden.

Nu is blijkbaar iets gewijzigd, waardoor ik niet kan inloggen.

Ik heb ook geprobeerd om de instelling aan te passen naar KPNMail, maar dat geeft ook foutief wachtwoord.

Kan niet bellen met KPN, omdat ik nu in het buitenland verblijf.

Kan iemand van KPN contact mey mij opnemen, met het mailadres uit mijn profiel. Dat is een ander mailadres dan waar de vraag over gaat.

bvd

Ben nieuwkomer op dit forum en weet niet goed hoe dit werkt. Heb voor dit probleem ook gereageerd op de topic van Gregor 1975. Dus misschien teveel; dan excuses.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hallo @Henk Lindeboom, welkom. 

Het is natuurlijk erg vervelend dat het nu niet lukt om op je mail in te loggen. Waar gaat het precies mis? Gaat het mis op de pagina voor het wijzigen van jouw mailwachtwoord of gaat de koppeling in MijnKPN überhaupt mis? Is het abonnement zichtbaar in MijnKPN? 

Hallo Hanna,

Sinds donderdag 19-05-2022 geeft Outlook de foutmelding “server niet bereikbaar”.

Binnen MijnKPN is dit abonnement niet te koppelen. Het is een MailOnly abonnement van Telfort.

Vorig jaar heb ik daar telefonisch contact over gehad met KPN, en toen bleek dat de mail-only nog niet gekoppeld kon worden aan MijnKPN en dat nog naar een oplossing werd gezocht.

Ik kan nu ook niet meer inloggen bij Telfort Webmail, wat ik steeds wel kon (laatste keer plm 1 maand geleden).

Ik hoop dat ik u hiermee iets meer duidelijkheid heb bezorgt. Ik zou u anders bellen, maar dat gaat niet ivm verblijf in buitenland.

groet

Henk Lindeboom

Hallo Hanna,

aanvulling op mijn reactie dd 26-05-2022: Op 26-05-2022 is wel het factuurbedrag ad € 3,75 geïncasseerd.

Blijkbaar zijn dus alleen de inloggegevens gewijzigd.

In afwachting van je reactie.

Groet

Henk Lindeboom