Beantwoord

Aanmelden Webmail lukt niet

  • 14 January 2020
  • 15 reacties
  • 232 keer bekeken

Ik wil aanmelden op mn webmail. krijg geen response. 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door RBxx 15 January 2020, 09:06

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Volg dan de instructie voor het instellen van e-mail : 

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail/instellen-laptop-pc.htm

of voor op de mobiel: 

https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen/toestelhulp.htm#/topic/e-mail/handmatig-instellen/device

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Noordzee Webmail vind je toch gewoon hier: https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp . meer heeft TS niet nodig.

 

@keizermf  krijg je wel het login scherm te zien als je hier op klikt?

Reputatie 7
Badge +28

Ja, dat klopt, dat is de link naar het inlogscherm. Maar dan moet verder alles wel goed ingesteld staan. En daar twijfel ik aan aangezien @keizermf geen response krijgt. 

Alle informatie over e-mail van KPN vind je hier : 

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail.htm

 

Reputatie 7
Badge +28

@keizermf 

Ben je al wat verder gekomen?

Check even goed jouw inloggegevens voor de webmail, mogelijk ligt daar het probleem. 

Reputatie 7
Badge +21

@keizermf, is één van onderstaande punten misschien voor jou van toepassing?

  • Ik kan niet meer inloggen op de webmail, ik krijg een foutmelding en gebruik MacOS.
    Dit kan voorkomen bij versies van MacOS  die ouder zijn dan MacOS High Sierra. Kijk dan ook of je kunt upgraden naar minimaal High Sierra. Meer informatie daarover vind je hier
  • Ik kan niet inloggen op de webmail, er gebeurt niets als ik op de inlogknop druk.
    We zien dit soms gebeuren bij mensen die Chrome gebruiken en ook de Kaspersky beveiligingsextensie geïnstalleerd hebben daarin. Het is in dat geval nodig dat deze extensie ook daadwerkelijk actief is. Dit controleer je via het menu. Kies voor Meer hulpprogramma’s en dan Extensies. Zorg dat het schuifje bij Kaspersky op actief staat.

Dit (en veel meer) is te vinden in het verzameltopic De nieuwe KPN Webmail

Reputatie 6
Badge +9

Dag @keizermf. Van harte welkom hier. Lastig dat het niet lukt om in te loggen in je Webmail. Ik zie dat @Noordzee en @RBxx je al prima adviezen geven om je op weg te helpen. Kun je hiermee uit de voeten? 

Reputatie 7
Badge +28

@keizermf

Ben je inmiddels ingelogd op webmail? 

 

 

Alle informatie over e-mail van KPN vind je hier : 

https://www.kpn.com/service/internet/e-mail.htm

 

 

 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @keizermf. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd en ben daarom, net als @Noordzee, ook even benieuwd of het inmiddels is gelukt om in te loggen in je webmail. Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, laat dit dan gerust weten. 

Ik maak idd gebruik van Kaspersky beveiliging. het is mij niet geheel duidelijk waar ik de extensie moet aanpassen. Over welk menu praten we dan?

Alvast dank voor de moeite.

Ik kan niet inloggen op de webmail, er gebeurt niets als ik op de inlogknop druk.
We zien dit soms gebeuren bij mensen die Chrome gebruiken en ook de Kaspersky beveiligingsextensie geïnstalleerd hebben daarin. Het is in dat geval nodig dat deze extensie ook daadwerkelijk actief is. Dit controleer je via het menu. Kies voor Meer hulpprogramma’s en dan Extensies. Zorg dat het schuifje bij Kaspersky op actief staat

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @keizermf 

Dat vind je binnen Chrome

  1. Open Chrome Chrome op je computer.
  2. Klik rechtsboven op Meer Meer en vervolgens Meer hulpprogramma's en vervolgens Extensies..
  3. In-/uitschakelen: Hiermee schakel je de extensie in of uit.

Hallo Ruud,

Dank voor je snelle reactie. Ik gebruik enkel Microdoft Edge. Kan je de extensie ook aanpassen in de Edge?

 

grt,

 

Maurice.

Reputatie 7
Badge +21

Het is niet gezegd dat de combinatie Edge en Kaspersky hetzelfde probleem oplevert, maar je kan het natuurlijk ook daar even controleren. Je weet maar nooit. Ik kan niet meekijken, heb andere security.

Binnen Edge klik je rechtsboven op de drie puntjes en dan vind je halverwege in de lijst Extensies. Klik daarop en kijk of Kaspersky erbij staat en ook aan staat. 

Hallo Ruud,

Ik heb inmiddels Chrome geinstalleerd en de extensie aangezet. Nu kan ik wel mn webmail openen.

Ik zal nu ook bij Edge kijken.

grtjes,

 

Maurice.

Reputatie 7
Badge +21

Ok Maurice, dat is goed nieuws.

Met Edge werkt webmail bij mij prima, alleen Kaspersky zou ook daar dwars kunnen liggen.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @keizermf. Bedankt voor je reactie. Ik begrijp dat het inmiddels lukt om via Chrome in te loggen in Webmail met de adviezen van @RBxx. Dat is goed nieuws! :slight_smile:  Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, trek dan gerust weer aan de bel.

Reageer