Beste antwoord door Natasja_1
Bedankt voor je reactie op mijn privébericht Jelle! Je hebt mij het betreffende e-mailadres doorgegeven en deze blijkt onder een apart 'E-mail extra' abonnement te staan. Bij jouw Alles-in-1 pakket heb je 5 mailboxen aangemaakt, dit is ook gelijk het maximaal aantal wat je kan hebben. Daarnaast heb je nog een E-mail extra pakket met een aantal mailboxen. Om de mailboxen van dat laatste pakket te beheren, kan je het klantnummer hiervan koppelen aan jouw bestaande KPN ID. Je hebt daar namelijk een apart klantnummer voor en die stuur ik je in een privébericht . Je kan op dit moment het e-mailadres waar je de spam op ontvangt niet overzetten naar de mailaccounts bij Alles-in-1 pakket, omdat daar het maximaal aantal al is bereikt. Je kan ze wel toevoegen als alias. Dit is echter geen oplossing voor het spam probleem. KPN heeft namelijk een lopende storing met het spamfilter en voor updates over dit probleem zou ik je willen verwijzen naar dit topic. Ik hoop dat het zo duidelijk is
