Beantwoord

Account verwijderd

  • 5 April 2019
  • 8 reacties
  • 166 keer bekeken

Ik heb kort geleden één van mijn KPN-accounts verwijderd. Kan ik op mijn pc nu nog de (sub)mappen die bij dat account hoorden, terugvinden?
icon

Beste antwoord door Susan_ 12 April 2019, 09:05

Bekijk origineel

8 reacties

Hallo @Koman , ik neem aan dat het om een e-mail-account gaat.
Als je het account alleen van je computer verwijderd hebt, kun je nog in de webmail kijken of er nog iets is.
Als je het e-mailaccount opgezegd hebt bij KPN, zodat het niet meer bestaat, kun je dus ook niet meer bij de webmail en ben je alles kwijt als je de e-mails niet in een andere map op je computer opgeslagen hebt.
Ik heb het inderdaad opgezegd bij KPN. Dank voor je reactie. Misschien kan de moderator mij nog helpen.
Hallo @Koman ,
graag gedaan en inderdaad maar even een reactie van een moderator afwachten.
Reputatie 7
Badge +21
@Koman, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat Jan-D hierboven zegt klopt inderdaad. Wanneer het e-mailaccount is opgezegd/verwijderd én je het account van je computer en andere apparaten hebt verwijderd, zal je de mappen niet kunnen terugvinden of terughalen.

Op het moment dat je alleen het e-mailaccount hebt verwijderd, maar nog wel een e-mail only of internet abonnement bij KPN hebt, kan het e-mailadres binnen 2 maanden wel weer geactiveerd worden. Echter zal de inhoud al wel verwijderd zijn. Maar je kan dan wel weer dat e-mailadres gaan gebruiken, mocht je dat willen.

Wil je aangeven wat je nu precies verwacht? 🙂 Het herstellen van de e-mails en/of mappen kan helaas niet als het mailadres verwijderd is geweest. Maar als je hem weer in gebruik wil nemen, kan ik voor je kijken of dat te regelen is. Dan heb ik wel het e-mailadres nodig waar het op gaat. Wil je die dan bij persoonlijke opmerkingen in het Forum profiel noteren?
Reputatie 7
Badge +21
@Koman, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je hier nog hulp bij kan gebruiken?
Jawel, ik heb gereageerd middels het invullen van het betreffende e-mailadres in mijn profiel onder persoonlijke Opmerkingen.
Gr.
Reputatie 7
Badge +21
@Koman, ah oke! Normaal ontvangen we een seintje wanneer dat gelukt is, zodat we ermee aan de slag kunnen! Ik heb het e-mailadres even opgezocht, hier stond een reservering op. Dus je hebt het e-mailadres verwijderd. Je kan hem nu opnieuw aanmaken via MijnKPN, de reservering heb ik eraf gehaald. De mails ben je helaas wel kwijt..
Bedankt Susan, wat mij betreft is het hiermee afgehandeld.
Fijne dag en hartelijke groet,

Reageer