Vraag

E-mailprogramma vraagt steeds om wachtwoord

  • 13 December 2019
  • 12 reacties
  • 936 keer bekeken

Beste medewerker,

Steeds komt bij mij een raamwerk in beeld waarin gevraagd wordt naar mijn wachtwoord van pop.kpnmail.nl .

Die heb ik niet meer, want ik heb IMAP.kpnmail.nl.

Ik krijg dit niet veranderd.

Als ik het wegklik, komt het steeds weer terug.

Wat kan ik hieraan doen?

Kunt u mij hiermee helpen?

 

Dank voor uw medewerking.

Groet, Angela Mol

 

 

angela mol
(...) 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Het wachtwoord voor POP3 of IMAP is hetzelfde. Laat me raden: u werkt met Outlook en heeft in het verleden daarin het email account ingesteld als POP3 account. Vervolgens heeft u dat later aangepast naar IMAP. En dan begint vroeg of laat een keer het ... "gezeik". Sorry voor het woord. 

U zou het beste het hele email account kunnen verwijderen, en dat dan opnieuw toevoegen als IMAP. Maar let op: Bij het verwijderen van het account verliest u ook alle opgehaalde mails.

Reputatie 7
Badge +9

Beste Angela,

Welkom op het forum! Het wachtwoord voor pop.kpnmail.nl is hetzelfde als het wachtwoord van imap.kpnmail.nl, want het zijn effectief dezelfde machines. Mocht je dat wachtwoord dus nog wel hebben, dan kun je dat gebruiken. Mocht je die nu uberhaupt niet meer hebben, dan kun je het resetten via https://www.kpn.com/algemeen/wachtwoord-vergeten.htm , maar dit zul je dan wel moeten doen vanaf je verbinding thuis.

 

Reputatie 7
Badge +24

Een nieuw / ander wachtwoord instellen zo af en toe kan sowieso geen kwaad...

Reputatie 7
Badge +24

Hi Piano, welkom hier. 

Het wachtwoord voor POP3 of IMAP is hetzelfde. Laat me raden: u werkt met Outlook en heeft in het verleden daarin het email account ingesteld als POP3 account. Vervolgens heeft u dat later aangepast naar IMAP. En dan begint vroeg of laat een keer het ... "gezeik". Sorry voor het woord. 

U zou het beste het hele email account kunnen verwijderen, en dat dan opnieuw toevoegen als IMAP. Maar let op: Bij het verwijderen van het account verliest u ook alle opgehaalde mails.

Dit lijkt mij ook de beste oplossing indien je maar 1 account hebt ingesteld in je e-mailprogramma. Als je 2 hebt, 1 POP en 1 IMAP, dan kun je de POP simpelweg verwijderen. Maak wel even een back-up van je berichten voor de zekerheid. 

Reputatie 7
Badge +24

Pianoo, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Ik heb precies hetzelfde probleem. Scherm komt plots op. Half uur geleden begon de ellende. Hoe kan dat nu zo plotseling? Kan nu niks met e-mail verzenden en ontvangen

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @LaurensAalt 

Ik denk dat KPN een storing heeft, bij mij hetzelfde verschijnsel. Op meerdere platformen PC, telefoon én tablet. Ook inloggen via Webmail lukt mij niet.

Herstel (16:50u):  Het lijkt weer opgelost. E-mail en Webmail doen het bij mij weer !!

Ik ben ook best tevreden. Heb gecheckt of er ergens een storing is. Kpn zegt van niet😏

Reputatie 7
Badge +24

Werkt het inmiddels weer? 

Reputatie 7
Badge +21

Ja @Alex_P

Ales is bij mij weer tot leven gekomen in Outlook én Webmail. Het lag er zeker 40 minuten uit

Heb weer kontakt. Probleem opg

Opgel