Accounts kwijt alleen nog hoofdaccount

  • 16 juni 2015
  • 4 reacties
  • 280 keer bekeken

Ik ben 4 emailacounts kwijt, alleen de hoofdaccount heb ik nog.

Het probleem is dat we juist met deze account niets deden maar met de andere 4 wel!

KPN gebeld en die zeiden hier niets aan te kunnen doen! 

Lees verschillende oplossingen dus er is wel iets aan te doen!

Ik hoor het graag.


4 reacties

Reputatie 7
Hoi Monique6, welkom op het forum.

Hoe lang ben je die accounts al kwijt?

Heb je recent een abonnementswijziging laten doorvoeren?

Hoi,
Ik ben sinds gisterenmiddag de 4 accounts niet meer.
Wij hebben onze abonnement niet gewijzigd o.i.d.
Reputatie 7
WebCare, dit lijkt me er echt een waar jullie hopelijk verlossing kunnen brengen.

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Monique,

Welkom op het forum! Wat vervelend dat je ineens vier accounts kwijt bent 😞 Ik zie dat je vanmorgen e-mail contact hebt gehad met de collega's van glasvezel, en ik zie ook dat er daarna vier e-mailadressen aangemaakt zijn. Zijn dit ook degene die je kwijt was? Kun je deze adressen inmiddels ook gebruiken?

Als het toch om andere adressen gaat, zou je mij, in privébericht, kunnen doorgeven welke dat zijn? Dan kijk ik voor je na waar ze gebleven zijn.

Hartelijke groet,

Erik

Reageer