Beantwoord

Afzender KPN als iemand mail van mij ontvangt

  • 8 October 2021
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

Badge

Mensen die ik mail, zien bij afzender niet mijn naam staan maar KPN.

Hoe kan ik dit aanpassen?

icon

Beste antwoord door GeSp 8 October 2021, 16:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Bianca4480 

 

Je moet dan de naam aanpassen in je emailprogramma.

In webmail kan je dat bij de Instellingen en dan Accounts doen.

Als het om een emailprogramma gaat kan het afhankelijk van het programma op verschillende plekker zitten, Instellingen, Accounts enz.

Welke programma gebruik je?

Badge

Hallo @Bianca4480 

 

Je moet dan de naam aanpassen in je emailprogramma.

In webmail kan je dat bij de Instellingen en dan Accounts doen.

Als het om een emailprogramma kan het afhankelijk van het programma op verschillende plekker zitten, Instellingen, Accounts enz.

Welke programma gebruik je?

We maken gebruik van Outlook.com. Ik heb net al gekeken bij webmail. Als de accountnaam aanpas naar mijn eigen naam, krijg ik de pop up (tweede foto) wat doe ik verkeerd? 

 

Badge

Hallo @Bianca4480 

 

Je moet dan de naam aanpassen in je emailprogramma.

In webmail kan je dat bij de Instellingen en dan Accounts doen.

Als het om een emailprogramma gaat kan het afhankelijk van het programma op verschillende plekker zitten, Instellingen, Accounts enz.

Welke programma gebruik je?

Ik heb net in mijn instellingen van IPhone bij Mail het account aangepast dus volgens mij is het nu gelukt :-) 

In ieder geval, bedankt dat u wilde reageren. Door uw reactie ben ik toch nog even verder gaan zoeken :-)

Reputatie 7
Badge +18

OK, mooi.

Was al aan een reactie aan het typen, webmail staat goed ingesteld, maar je bent er gelukkig al achter dat het in je iPhone niet goed ingesteld was.