Beantwoord

Agenda KPNmail Synchroniseren met iOS

  • 4 February 2019
  • 9 reacties
  • 1982 keer bekeken

Hallo

ik ben benieuwd hoe het met de oplossing is wat betreft de agenda op iOS vanuit kpnmail?
Is het inmiddels wel mogelijk?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Nadia 16 December 2019, 21:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Hallo JovanderVeen, goeie suggestie! Ik verwacht niet dat we het op korte termijn gaan realiseren, de vraag wordt niet heel vaak gesteld. Ik geef je wens wel door aan het ontwikkelteam van KPN Webmail. Want hoe meer vraag ernaar, des te sneller we ook aan de wens willen en gaan voldoen. Bedankt voor je bericht. Als er ontwikkelingen zijn op dit gebied houden we je via het topic op de hoogte 🙂
Hallo Nadia,

Bedankt voor je reactie.
Hoorde al van meerdere mensen dat het niet kon bij ....@kpnmail.nl (koppelen met een digitale agenda)

Wellicht weten mensen niet waar ze dit moeten melden? Ik wist het zelf ook niet en dacht doe maar een poging!
Kan me voorstellen dat het voor meer mensen een gemis is. Zeker gezien we in een digitaal tijdperk leven en velen met een digitale agenda werken.
Nogmaals dank en ik ben benieuwd wat het ontwikkelteam zegt.
Reputatie 7
Het ontwikkelteam verzamelt tips en verbetervoorstellen, ze reageren er (nog) niet inhoudelijk op. Alle klantenservice medewerkers op ieder kanaal kan dit doorgeven via een speciale verbetervoorstel tool. Dit kan invloed hebben op de priolijst, waarmee het team werkt. Dank voor je melding! :)
Hallo Nadia,

Voor mij geldt hetzelfde. Zou graag mijn web agenda op mijn Iphone willen synchroniseren.
Zodat deze ook met de rest van het gezin gedeeld kan worden.
Dit kan natuur wel met Google, maar heb het liever bij KPN,

Mvrgr,
JWO
Reputatie 7
Hey @JWO, welkom op het KPN forum. Ik geef het door, momenteel niet beschikbaar. Ik vrees dat het ook wel even kan duren, gezien we andere ontwikkelingen nog op stapel hebben. Ik durf geen garanties over de implementatie af te geven, maar wil je wel bedanken dat je dit idee steunt. Als we hier wat mee gaan doen, laat ik het hier weten 🙂
Hallo KPN,
Anno 2019 is het absoluut een gemis dat de agendafunctie van kpn op een iPad of iPhone niet gebruikt kan worden.
Ik ben verplicht een ICloud account te gebruiken hiervoor.
Maar ik gebruik niet mijn mail van ICloud.
Regelmatig appen mensen mij dat ze me geen uitnodiging/afspraak kunnen mailen...... Erg onhandig.
Eppie,

Ook ik ben al even bezig om dit te kunnen synchroniseren of de capaciteit te verhogen.
Vind het ronduit matig dat je iedere keer eerst dingen uit agenda moet verwijderen om er nieuwe afspraken in te kunnen zetten.....in deze tijd, loopt KPN heel erg in achter.

Mij is verteld dat hier een oplossing voor komt, maar wanneer. tot nu toe nog geen enkele reactie en mateloos irritant.

We wachten het rustig af, hoe vervelend ook.

Ook ik wil graag mijn (android foon) Google agenda koppelen aan mijn KPN (mail) agenda. Is het inmiddels mogelijk en zo ja, hoe?

Reputatie 7

Goed nieuws. De nieuwe KPN Webmail wordt nu uitgerold. Daarmee kun je onder andere: de kpn webmail agenda importeren in een ander mailprogramma. Meer weten over wat je met de v erbeterde Webmail mogelijk is? Ga naar: Wijzigingen in de nieuwe webmail