Beantwoord

Agenda synchroniseren op Apple MacOS/IoS

• 21 februari 2018
  • 8 reacties
  • 1284 keer bekeken

Als ik op mijn Mac or iPhone/iPad de KPN internet account (IMAP) toevoeg, kan ik mail en notities synchroniseren op mijn apparaten, maar niet mijn agenda (die ik dus alleen via webmail kan benaderen).

Hoe kan ik de agenda toevoegen aan de Calendar app van IoS/MacOS?
icon

Beste antwoord door Joran 22 februari 2018, 17:56

Hoi Ton, welkom op het forum! De agenda in de webmail werkt helaas alleen op de webmail. Het is dus niet te synchroniseren met andere kalenders zoals die in iOS. Er wordt gewerkt aan een nieuwe webmailomgeving, hierover hopen we later dit jaar meer nieuws te kunnen geven. Ik geef je suggestie vast door om het synchroniseren van de agenda mogelijk te maken. Hopelijk kan dat nog worden meegenomen in de ontwikkeling 🙂
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Wat voor emailadres betreft dit?
XXXX*kpnmail.nl
XXX@kpnmail.nl dus... 😑
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Ton, welkom op het forum! De agenda in de webmail werkt helaas alleen op de webmail. Het is dus niet te synchroniseren met andere kalenders zoals die in iOS. Er wordt gewerkt aan een nieuwe webmailomgeving, hierover hopen we later dit jaar meer nieuws te kunnen geven. Ik geef je suggestie vast door om het synchroniseren van de agenda mogelijk te maken. Hopelijk kan dat nog worden meegenomen in de ontwikkeling 🙂
Is er al voortgang met de ontwikkeling? Het lijkt nog niet te werken en we zijn al een tijdje verder?
Reputatie 7
Badge +11
Welkom@MIBro

De wens is bekend bij het ontwikkelteam. Er wordt op het moment gewerkt aan een nieuwe versie van de webmail. Wanneer die klaar zal zijn is nog niet bekend, lees verder
https://forum.kpn.com/e-mail-10/synchroniseren-contacten-van-webmail-naar-iphone-474667
Reputatie 7
Badge +18
Hoi @MIBro . Zoals tycha al aangeeft is er een nieuwe webmail in aanmaak. We hopen dat die snel klaar is.
Reputatie 7
Badge +18
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust! 🙂

Reageer