Beantwoord

Alle e-mailaliassen staan opeens onder een ander adres

  • 13 June 2022
  • 4 reacties
  • 70 keer bekeken

Mijn Email, is gehackt en er is een spam mail adres toegevoegd die ik niet kan verwijderen want dan worden ook gelijk onze juiste mail adressen gewist omdat die onder het spam mail adres zijn gehangen!

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 15 June 2022, 13:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Ik zou even bellen met 0800_0402 om direct met een medewerker in aanraking te komen en de schade te beperken.

Reputatie 7
Badge +10

@Sjourke

Wijizg de wachtwoorden van jouw KPN ID en van ALLE emailaccounts. Kies hiervoor STERKE wachtwoorden. Zorg ervoor dat jouw wachtwoord voor het KPN ID anders is dan de wachtwoorden van jouw emailaccounts.

Reputatie 7
Badge +10

@Sjourke 

Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat een spammer in staat is geweest een bestaand emailaccount een nadere naam te geven.

Je kunt ook een nieuwe account aanmaken en dan aan de KPN vragen of zij jouw legitieme emailadressen naar dat nieuwe account kunnen verplaatsen. Na verplaatsing kun je dat spam account verwijderen.

Maak een nieuwe email-account aan. Vul jouw profiel hier op het forum volledig in. Vermeld bij opmerkingen welke emailadressen naar welk (nieuw) emailaccount moeten worden verplaatst. Als dat gebeurt is plaats hier een nieuwe reactie en wacht op de reactie van een moderator af.

Reputatie 7

Hoi @Sjourke, dat is een gekke situatie. De tip van Willy om de wachtwoorden van zowel de e-mailadressen als jouw MijnKPN te wijzigen sluit ik me bij aan. Een sterk wachtwoord heeft hoofdletters, cijfers en leestekens na gewone letters. Zorg er daarbij ook voor dat elk e-mailadres een apart wachtwoord heeft en geef MijnKPN ook een ander wachtwoord. Als alles hetzelfde wachtwoord heeft kan iemand met kwade bedoelingen meteen overal bij, door andere wachtwoorden te gebruiken bescherm je jezelf beter.

Op je forumprofiel zie ik nog geen gegevens staan zoals WIlly vroeg, betekent dat dat je hebt gebeld zoals Jeroen voorstelde? 

Ik zou even bellen met 0800_0402 om direct met een medewerker in aanraking te komen en de schade te beperken.