Beantwoord

android outlook wil geen mail meer ophalen

  • 20 October 2020
  • 5 reacties
  • 114 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn vrouw en ik gebruiken allebeieen Nokia 8 Sirocco. Sinds enige dagen wil het door ons gebruikte Outlook geen kpn mail meer downloaden. Omdat het niet waarschijnlijk is dat wij tegelijkertijd de instellingen van onze telefoons onklaar hebben gemaakt, vermoed ik een andere oorzaak. Maar welke?

icon

Beste antwoord door wjb 22 October 2020, 15:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Ik ben bang dat dit probleem bij Microsoft ligt.

Ook ik ervaar dit issue op zowel mijn Huawei MediaPad M3 als mijn OnePlus 5T en niet alleen met mijn KPN account maar ook met een Outlook account, Gmail account en mijn zakelijke account.

Ik heb momenteel een ticket lopen bij Microsoft voor dit issue.

Reputatie 1

Hartelijk dank voor je reactie.  Bij mij haalt hij wel Gmail en andere andere mailboxen op, maar geen kpnmail.

Reputatie 7

Hartelijk dank voor je reactie.  Bij mij haalt hij wel Gmail en andere andere mailboxen op, maar geen kpnmail.

Bij mij crasht de Android app volledig.

Reputatie 7

Ik heb sinds de laatste update (gisteren) van Outlook op Android en het volledig opnieuw configureren geen problemen meer ervaren. Afkloppen want dat was een week geleden ook zo.

Hopen dat het dit keer goed blijft gaan.

Reputatie 1

Hartelijk dank voor het antwoord. Ik heb na de nieuwste update van Outlook alles opnieuw geconfigureerd, en nu haalt hij kpnmail weer netjes op.