Beantwoord

Apple Smartphone / email / ongelezen

• 4 augustus 2016
  • 7 reacties
  • 144 keer bekeken

Beste forumleden,
Ik weet niet of ik hier het antwoord kan vinden op mijn vraag.
Sinds ik de iPhone6 heb (abonnement KPN) worden de e-mails die ik ontvang niet altijd voorzien van een 'blauw bolletje' als aanduiding voor 'niet-gelezen.
Heel af en toe wel bij een nieuwsbrief of zo. Heel lastig.
Ik kan wel zelf het bericht markeren als 'ongelezen', maar dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Weet iemand de oplossing?
icon

Beste antwoord door Doortje50 10 augustus 2016, 19:28

Beste Sjors en Koen,
Bedankt voor het meedenken. Inmiddels is het gelukt, door middel van het instellen van een nieuw wachtwoord.
Momenteel geniet ik weer van de blauwe bolletjes cq de nog niet gelezen e-mails.
Nogmaals bedankt!
Doortje 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15
iPhones willen nog wel n's niet groet synchroniseren. Als je de mail binnenhaalt zonder pop3 dan kan je het beste het account uit je telefoon halen, vervolgens de telefoon opnieuw opstarten en vervolgens opnieuw instellen.
Beste Sjors, bedankt voor je antwoord!
Maar de instellingen heb ik al een paar maal ingesteld, zelfs onder toezicht van iemand in de KPN winkel en de Apple-store.
Ook zij begrepen het niet.
Eventueel opnieuw instellen (fabrieksinstellingen) maar dan moet ik eerst de foto's veiligstellen volgens de AppleStore-medewerker. En dan is het nog maar de vraag of het euvel daarna verholpen is, zeiden ze me.
Reputatie 7
Badge +15
Heb je ook tussen het opnieuw instellen het apparaat opnieuw opgestart? Soms is dat juist net de oplossing.

Een ander idee is om een ander mailprogramma te downloaden zoals Microsoft Outlook. Dat zal een stuk minder gevolgen hebben 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Doortje50, welkom op het forum! Balen dat ondanks het opnieuw invoeren van de instellingen het probleem blijft bestaan!

Mochten de goede tips die Sjors gaf ook geen verbetering brengen kun je als laatste optie je telefoon nog een fabrieksreset geven! Maak dan inderdaad om gegevensverlies te voorkomen wel een back-up van je gegevens voordat je dit doet.
Reputatie 7
Badge +21
Hi Doortje50, heb je het probleem inmiddels op kunnen lossen? Laat het me weten als ik op dit moment nog iets voor je kan doen!
Beste Sjors en Koen,
Bedankt voor het meedenken. Inmiddels is het gelukt, door middel van het instellen van een nieuw wachtwoord.
Momenteel geniet ik weer van de blauwe bolletjes cq de nog niet gelezen e-mails.
Nogmaals bedankt!
Doortje 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Fijn dat het instellen van een nieuw wachtwoord het probleem verholpen heeft Doortje! Bedankt voor je terugkoppeling 🙂 Als er in de toekomst iets is weet je ons te vinden.

Reageer