Beantwoord

Archiefmappen kwijt en toename van spam

  • 18 March 2019
  • 12 reacties
  • 194 keer bekeken

Na een melding van kan uw standaardmappen voor e-mail niet openen. De server is net beschikbaar.
Is de mail opnieuw opgezet maar nu ben ik de archiefmappen kwijt.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 26 March 2019, 14:49

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @J Modderkolk, Je vraag is mij nog niet helemaal duidelijk. Je krijgt de melding: ''Kan uw standaardmappen voor e-mail niet openen. De server is niet beschikbaar.'' Je hebt de mail opnieuw opgezet en bent nu je archiefmappen kwijt. Kun je toelichten wat je bedoelt met de mail opnieuw opgezet en welke e-mailprogramma je gebruikt?
Outlook 2010 is de de mail. Met hulp van de K PN is de mail opnieuw geïnstalleerd
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor je reactie @J Modderkolk, door het opnieuw installeren van je mail heb je de mappen weer terug?
Neen de map archief is weg
Reputatie 7
Badge +19
Dat is jammer! Ik begrijp dat je al contact hebt gehad met ons en dat de mail opnieuw geïnstalleerd is. Hoe is dit gegaan? Aangezien de archief map weg is ben ik benieuwd of mijn collega nog een reden heeft gegeven. Wil je dit toelichten?
KPN kon daar niet mee helpen,, Het advies was ga naar een computerzaak.
Reputatie 7
Badge +19
Dat is jammer @J Modderkolk, ik ga ervan uit dat mijn collega's alles met je hebben doorgenomen. Wat ze hebben gedaan en wat de reden is waarom je de mappen niet meer terug kunt halen, is mij niet duidelijk. Mocht je dit toch nog willen delen dan kunnen we altijd nog meedenken over een oplossing.
Ala het niet lukt bij de computerzaak, meld ik me om te zien of we het alsnog kunnen oplossen.
Hallo Marina. Het is niet gelukt. Wil graag de mail opnieuw installeren. Krijg nu ook veel mail in de spam binnen. Kun je me op afstand helpen?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @J Modderkolk, Ik help je graag verder, maar je vraag is mij niet helemaal duidelijk. Je krijgt de melding: ''Kan uw standaardmappen voor e-mail niet openen. De server is niet beschikbaar.'' Je hebt de mail opnieuw opgezet en bent nu je archiefmappen kwijt. Kun je toelichten wat je bedoelt met de mail opnieuw opgezet en welke e-mailprogramma je gebruikt?
Samen met iemand van kpn de mail outlook 2010 de account instellingen aangepast. toen had ik wel weer mail maar mijn map archief in de mail was weg.
Nu krijg ik ook veel mail binnen in de spam map.
Graag Uw hulp.

Groet Jan
Reputatie 7
Badge +19
Jammer om te lezen dat de map niet meer terug te halen is. Als de map weg is, kan ik hem ook niet terughalen. Ik kan je wel verder helpen met je vraag over de toename van spam op jouw e-mailadres. We realiseren ons dat er momenteel veel klachten zijn over spam. De ene week lijkt het goed te gaan, de andere week is er weer een toename van spam. Dit is en blijft voorlopig een continue strijd. Daarnaast weten we dat onze spamfilter niet optimaal werkt. Mijn collega's passen de instellingen van het spamfilter continu aan waar nodig om ervoor te zorgen dat de spamfilter weer optimaal werkt. Om dit te kunnen doen hebben we voorbeelden nodig van e-mails die ongefilterd terecht komen in de postvak in. Deze e-mails kun je doorsturen naar valse-email@kpn.com op de volgende manier:
  1. Login op Webmail
  2. Klik bij de folders aan de linkerkant op ‘Postvak IN’.
  3. Selecteer het bewuste spambericht.
  4. Klik op de knop ‘Doorsturen’ en kies voor de optie ‘Als bijlage’.
  5. Vul bij het e-mailadres valse-email@kpn.com in en klik op de knop ‘Versturen’ om het bericht te verzenden.
Voor meer informatie over de toename van spam wil ik je verwijzen naar dit bericht op ons forum. Hopelijk maakt dit meer duidelijk over de toename van spam op jouw e-mailadres. Als er iets onduidelijk is, laat je het dan weten? Dan licht ik het toe.

Reageer