Vraag

@hetnet.nl adres koppelen aan een KPN ID? Ik ben geen KPN klant

  • 5 March 2023
  • 11 reacties
  • 155 keer bekeken

Wij hebben een email adres van hetnet, gratis dus, en nemen verder geen producten af bij KPN. Hoe kan ik dan toch mijn email adres aan mijn KPN ID koppelen zodat ik mijn wachtwoord ed kan wijzigen en overzicht kan hebben? Of hebben jullie een klantnummer voor mij?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Zet je gegevens dan in jouw forumprofiel. Het is daar alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers. Zet het e-mailadres  in “Persoonlijke opmerkingen”. Dan kan een KPN moderator voor je op zoek naar het klantnummer. Door de drukte duurt een reactie een paar dagen.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @1971Esther, welkom hier. 

Dit kun je prima doen. Nadat je je KPN ID hebt aangemaakt kun je een product toevoegen. Als je daarop klikt dien je dan ook je klantnummer toe te voegen. Dit nummer heb ik je in een privébericht gestuurd. lukt het zo?

Goedenavond, ik heb inmiddels mij KPN ID ontvangen waar ik heel blij mee ben. Alleen vraagt het formulier nu om mijn bankrekeningnummer, deze vul ik in maar omdat ik geen betaalde producten heb worden mijn laatste 3 cijfers niet herkent. Hoe gaan we dit oplossen?

 

Ik lees het graag, met vriendelijke groet Esther ten Hoeve

Reputatie 7
Badge +24

Gebruik je wel het rekeningnummer eindigend op 603?

Ja ik gebruik het rekeningnummer met einde cijfers 603

Reputatie 7
Badge +24

Wat gek, zou ik het zelf mogen proberen op een testaccount? Puur om te kijken of het mij wel lukt lukt om het te koppelen? 

Ik heb dan overigens geen toegang tot je e-mails. 

Ja graag want ik wil dit graag geregeld hebben. Dus wanneer je het zelf wil proberen is dat prima. Ben benieuwd naar de uitslag.

Reputatie 7
Badge +24

Hier geen probleem nu. Heb je wel "Nee” gekozen op de vraag over je met je thuisnetwerk bent verbonden? 

Je kunt daarna de e-mailinstellingen aanpassen door op deze link te klikken. 
 

 

Hi, ik heb het weer geprobeerd op deze manier, dus in gevuld zoals hierboven aangegeven maar ik krijg de volgende melding:

Graag lees ik wat te doen, met vriendelijke groet Esther ten Hoeve

Reputatie 7
Badge +24

Ik denk dat ik het heb gevonden. Ik zie dat het ingevoerde klantnummer op een heel ander adres staat, kan het zijn dat je in de tussentijd bet verhuisd? Het gaat om De Wieck. 

Ja we zijn ongeveer 6 jaar geleden verhuisd ;-)

 

 

 

Ik lees het graag, groetjes Esther ten Hoeve

Admin: adres verwijderd uit openbare post