Beantwoord

@planet.nl wachtwoord wijzigen

  • 21 January 2019
  • 4 reacties
  • 113 keer bekeken

Het is onmogelijk mijn wachtwoord bij @planet.nl aan te passen. Ik woon niet in Nederland en ben daarom niet via KPN ingelogd. Mijn klantennummer wordt niet herkend (hoewel het op de factuur van hedenmorgen staat) Kortom ik zit in een cirkel zonder uitgang,
icon

Beste antwoord door wjb 22 January 2019, 17:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Ga naar https://email.kpn.com en login met jouw KPN ID.
Daar kan je het wachtwoord van elk emailaccount wijzigen.
Wat voor een abonnement heb je eigenlijk?
Als dat een e-mail only abonnement is, dan zou het kunnen dat je die niet hebt kunnen koppelen met jouw KPN ID, maar wellicht kan in dat geval een KPN medewerker duidelijkheid verschaffen.
Reputatie 7
Badge +30
Hoi Hamburg, welkom op het forum! Heb je al wel een KPN ID aangemaakt, of is dat waar je nu op vastloopt? In dat geval, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.Dan ga ik hier voor je kijken of alles klopt.
bedankt voor de hulp. Inmiddels heb ik mijn wachtwoord gewijzigd doch volgens de website ben ik nog steeds gepwnd met dit adres. Misschienwat later nog eens kijken?
Reputatie 7
bedankt voor de hulp. Inmiddels heb ik mijn wachtwoord gewijzigd doch volgens de website ben ik nog steeds gepwnd met dit adres. Misschienwat later nog eens kijken?
Dat zal ook niet veranderen, jouw e-mailadres staat daar nog steeds vermeld en dat zal ook zo blijven.
Je hoeft je echter geen zorgen (meer) te maken dat ze jouw mailbox kunnen hacken.