Beantwoord

Beeindiging abonnement bij KPN 247993- 23/02/2015 - 15:25

• 23 februari 2015
  • 4 reacties
  • 385 keer bekeken

Ik heb vroeger een abonnement gehad bij planet.nl, welke overgenomen was door World Access, en daarna door de KPN, dit email adres ******@wxs.nl gebruik ik nu zo'n 20 jaar, ik betaal hiervoor iedere maand geld, nooit een betaling overgeslagen, werkelijk al mijn registraties bij andere websites/fora zijn ook via dit email adres geregistreerd, groot is mijn verbazing dat ik nu een e-mailtje, naar dit adres kreeg vanmiddag dat mijn abonnement per direkt is opgezegd, zonder opgave van reden. Er wordt alleen verwezen naar een link waar ik antwoorden kan vinden, namelijk KPN.com/klantenservice namens dhr Bob Mols, directeur klantenservice. Kan iemand mij, voordat ik mijn rechtsbijstand inschakel vertellen hoe dit kan?

Mvg J van Gool

Admin: mailadres bewerkt i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Koen_1 25 februari 2015, 14:59

Goedemiddag jobert,

Welkom op het forum!

Ik zie inderdaad dat je mailadres weer actief staat onder een 'KPN E-mail Basis' abonnement! Ik neem aan dat je dit middels telefonisch contact, of een andere ingang geregeld hebt? Als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen, hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,
Koen
Bekijk origineel

4 reacties

Vandaag binnengekregen; dat op mijn aangeven mijn abonnement per vandaag beëindigd wordt. Ik heb nooit, maar dan ook nooit toestemming hiervoor gegeven, noch is mij medegedeeld dat de betaalde service ophoud te bestaan. De timing is ook perfect, ik zit in het buitenland, ik kan niet met de KPN bellen, mijn reply op de email van gisteren kwam weer terug, en ik kan niet bij de kpnwinkel langs. Ik vraag me heel erg af hoe het met mijn persoonsgegevens bij de KPN gesteld staat.
Dank KPN voor het soepel oplossen van dit probleem!
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag jobert,

Welkom op het forum!

Ik zie inderdaad dat je mailadres weer actief staat onder een 'KPN E-mail Basis' abonnement! Ik neem aan dat je dit middels telefonisch contact, of een andere ingang geregeld hebt? Als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen, hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,
Koen
Grote dank, ik ben er uitermate gelukkig mee!

Reageer