Beantwoord

Behoud mailaccount

  • 6 September 2019
  • 5 reacties
  • 193 keer bekeken

Ik ga voor een alles-in 1-pakket over naar een andere partij.
Graag wil ik mijn Planet-mailadres behouden met een e-mail-only-abonnement. Ik betaal nu ook al apart voor dit mailadres. Moet ik iets doen voor behoud of blijft het abonnement automatisch doorlopen?
icon

Beste antwoord door Susan_ 8 September 2019, 09:27

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Hans R. K., welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Op het moment dat je e-mailadres niet onder hetzelfde klantnummer valt, zal het niet opgezegd worden. Echter ben ik benieuwd naar de constructie, aangezien je aangeeft dat je er nu ook al apart voor aan het betalen bent.

Om er zeker van te zijn dat je mailadressen niet opgezegd worden kijk ik het graag even na! Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en om welk e-mailadres het gaat? Dit kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen en is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +21
@Hans R. K., ik heb helaas nog niks van je gehoord. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen? Of heb je het via een andere ingang bij KPN al geregeld?
Hallo @Susan, dank voor je reminder.

Ik heb mijn profiel aangevuld met persoonlijke gegevens, ook met klantnummers.
Omdat in te vullen klantnummers voor internet/televisie en mobiel gevraagd worden en ik beide niet heb, maar wel telefoon vast/internet en e-mail only heb ik de klantnummers vermeld bij het blokje opmerkingen.

Uit jouw opmerking begrijp ik dat omdat het e-mail abonnement een eigen klantnummer heeft deze niet vervalt bij de opzegging van het telefoon/internet-abonnement.
Ter aanvulling:
In de bevestigingsmail van KPN over de abonnements-opzegging staat echter het volgende

Nadat we het abonnement beëindigen, kunt u de KPN e-mailadressen nog 1 maand gebruiken. Het gaat hierbij om de e-mailadressen eindigend op: @kpnmail.nl, @kpnplanet.nl, @planet.nl, @wxs.nl, @hetnet.nl, @freeler.nl, @onsbrabantnet.nl, @onsmail.nl, @onsneteindhoven.nl en @onsnetnuenen.nl.

Moet ik daar nu uit afleiden dat het e-mailadres wel wordt beëindigd?
Reputatie 7
Badge +21
@Hans R. K. dankjewel. Je Internet+Bellen Thuis Standaard abonnement gaat opgezegd worden, en ook hierbij hoorde een e-mailadres (twee eigenlijk). Ik zal deze even via een privébericht sturen naar jou. Die twee adressen worden opgezegd samen met je Internet en Bellen abonnement. De mailadressen die onder het e-mail abonnement horen zullen gewoon blijven bestaan!

Reageer