Beantwoord

Behoud van e-mailadres van KPN planet

  • 15 April 2019
  • 2 reacties
  • 6750 keer bekeken

beste kpn-er,

ik moet binnenkort overgaan op een ander abonnement en daarbij stopt mijn KPN abonnement. mijn vraag is of en hoe ik ervoor kan zorgen dat ik mijn emailadres van kpnplanet.nl kan blijven gebruiken?

graag uw reactie,

Bernard

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door RBxx 15 April 2019, 20:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @jwest
Voor mensen die hun KPN abonnement opzeggen, maar wel hun email adressen willen behouden, biedt KPN het zgn. email-only abonnement aan. Dit kost € 7,50 per maand.

Dit moet je tijdig bij KPN kenbaar maken, anders vervallen de mailadressen een maand na het beëindigen van je abonnement.

Geef dus tijdens het opzeggen aan dat je de e-mail adressen wil behouden.

Succes!
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @jwest,

Wat @RBxx hierboven zegt klopt.

Wel is het zo dat als je overstapt van KPN naar Telfort, XS4ALL of Solcon, je het eerste jaar geen abonnementskosten voor het E-mail Only-abonnement hoeft te betalen. Deze providers zijn namelijk onderdeel van KPN. Daarbij is het plan om Telfort en XS4ALL geheel op te laten gaan in KPN, dus dan zou het 'probleem' van het behouden van de e-mailadressen ook opgelost zijn.

Als je een E-mail Only-abonnement van KPN wilt, moet je overigens je huidige KPN-internetabonnement niet opzeggen maar wijzigen. Dat kan via de afdeling Opzeggingen, bereikbaar via tel. 0800-0402. Bij een opzegging vervallen namelijk toch je e-mailadressen.

Piet.

Reageer