Beantwoord

behouden email van KPN

• 20 mei 2018
  • 7 reacties
  • 874 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Komende maand stappen we over naar XS4ALL daar zij wel pairbonding willen aanbieden. Voorlopig willen we ons mailadres behouden bij KPN maar zie niet precies waar ik dit moet aangeven. Heb al wel de prijs gelezen maar is dit voor 1 adres of voor alle adressen bij KPN?
icon

Beste antwoord door Susan_ 22 mei 2018, 12:53

Hallo beerzwaan, welkom op ons Forum!
Wanneer je het Internet (en/of TV en Telefonie) pakket bij KPN op wil zeggen kan je ervoor kiezen om de e-mailadressen te behouden tegen een maandelijks bedrag. Je kan dan in totaal 5 mail-adressen behouden, elk met 10 aliassen. Dat lijkt me genoeg 😉 Je kan dit bij de opzegging doorgeven aan de betreffende afdeling. Heb je hier nog andere vragen over?
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo beerzwaan, welkom op ons Forum!
Wanneer je het Internet (en/of TV en Telefonie) pakket bij KPN op wil zeggen kan je ervoor kiezen om de e-mailadressen te behouden tegen een maandelijks bedrag. Je kan dan in totaal 5 mail-adressen behouden, elk met 10 aliassen. Dat lijkt me genoeg 😉 Je kan dit bij de opzegging doorgeven aan de betreffende afdeling. Heb je hier nog andere vragen over?
Reputatie 7
Badge +30
Dat maandelijkse bedrag is zo'n 7 euro als ik mij niet vergis.
Reputatie 7
Badge +20
@RobinFlikkema bijna! € 7,50 ben je hiervoor kwijt 😉
Reputatie 7
Badge +10
Dat is dan voordeliger dan andersom :
https://www.xs4all.nl/service/diensten/internet/productinformatie/pack/wat-is-pack.htm
Met Pack hebt u voor € 15,25 per maand het allerbeste!
Reputatie 7
Badge +20
@beerzwaan, ik zie nog geen wijziging in je abonnement. Heb je al een keuze kunnen maken en voldoende informatie ontvangen?
Reputatie 1
Badge +1
Het abonnement is door de andere provider opgezegd, er is reeds telefonisch contact geweest in verband met aanpassingen. Dus geen KPN totaal meer voor ons.
Reputatie 7
Badge +20
Oke duidelijk, ik zie inderdaad de opzegging erin staan per juni! Succes met de overstap, en wie weet tot een volgende keer ;0

Reageer