Beperking van de IMAP server

• 18 november 2014
  • 4 reacties
  • 1747 keer bekeken

Goedendag,

De afgelopen dagen krijg ik de volgende melding in Outlook 2010 als ik een van mijn submappen aan klik.

Kan de map niet weergeven. De map kan geen items bevatten. Dit is een beperking van de server.

Ik zie dus geen bewaarde emails erin en ook als ik een submap wilt verwijderen dan is dat niet mogelijk.

Op mij Iphone zie ik dezelfde mappenstructuur en daar zie ik wel mijn email in maar kan ik ook geen map verwijderen.

Wie o wie kan mij helpen.

Alvast bedankt!

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dag cvdh,

Welkom op het forum! Er zijn nog niet meer meldingen binnengekomen over dit probleem. Kun je in de webmail controleren of deze mappen nog bestaan en of ze daar wel te verwijderen zijn?

Joran
Hoi Joran,

De heren van de KPN hebben eergisteren meegekeken in mij Webmail. Ook zij kunnen de submappen niet hernoemen of verwijderen. Ook kunnen er geen berichten naar mappen gesleept worden.

Reputatie 7
Badge +28
Ik zie dat de technische dienst na beide gesprekken ook is aangestuurd. Beide meldingen zijn gesloten omdat extra informatie nodig was. Ik heb deze informatie doorgegeven en hoop dat zij het nu wel door kunnen zetten naar de correcte oplospartij. Ik kan geen indicatie geven over de oplostijd, ik hoop maandag een update te kunnen geven. Excuses voor de vertraging!

Joran
Reputatie 7
Badge +28
Het is helaas iets later geworden. De technische dienst heeft dit probleem via de webmail niet kunnen reproduceren. Het is hun wel gelukt mappen aan te maken, te hernoemen en te verplaatsen. Zij zien overigens wel een hoop submappen in jouw webmail. Kun je controleren of de mappen en mails terug zijn en of je ze naar wens kunt beheren? Als dat niet het geval is, kun je dan een voorbeeld geven van een map waarbij dit verkeerd gaat, eventueel met screenshot? Dit mag overigens ook in een privébericht.

Joran

Reageer