Beperking van de IMAP server

• 30 december 2015
  • 6 reacties
  • 411 keer bekeken

Goedendag,

De afgelopen dagen krijg ik de volgende melding in Outlook 2010 als ik een van mijn submappen aan klik. Kan de map niet weergeven. De map kan geen items bevatten. Dit is waarschijnlijk een beperking van de server.

Ik zie dus geen bewaarde emails erin. De overige mappen kan ik allemaal nog wel openen op één vreemde map met de titel temporary_folder_09214....

In de webmail is dit hetzelfde.

Wie o wie kan mij helpen zodat ik deze e-mails weer terug heb.

Alvast bedankt!

6 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Joke, welkom op het forum! Foutmeldingen zoals deze heb ik zelf nog niet eerder voorbij zien komen. Je zegt: "In de webmail is dit hetzelfde." Daar zie je de foutmelding bij het openen van de submap én de vreemde map?

Ik stuur je een privébericht, als je daarop zou willen reageren met je gegevens? Dan kan ik in ieder geval even nakijken of er niets raars aan de hand is met mailadres in z'n geheel. 

JokeW schreef op 30 dec '15 om 15:03uGoedendag,

De afgelopen dagen krijg ik de volgende melding in Outlook 2010 als ik een van mijn submappen aan klik. Kan de map niet weergeven. De map kan geen items bevatten. Dit is waarschijnlijk een beperking van de server.

Ik zie dus geen bewaarde emails erin. De overige mappen kan ik allemaal nog wel openen op één vreemde map met de titel temporary_folder_09214....

In de webmail is dit hetzelfde.

Wie o wie kan mij helpen zodat ik deze e-mails weer terug heb.

Alvast bedankt!

Een zelfde probleem als hiervoor verwoord :

Kan de map niet weergeven. Deze map < mapnaam > kan geen items bevatten. Dat is waarschijnlijk een beperking van de IMAP-server

heb ik sinds vandaag ook.

Ook op Webmail zijn de berichten in de mappen niet meet zichtbaar. Kortom een kleine ramp omdat in de betreffende mappe n ondermeer afspraken met vrienden en kennissen zijn opgenomen.

Ik heb absoluut geen veranderingen in mijn PC of in Outlook aangebracht.

Moeten wij dan zo ver gaan dat wij elke bericht als document moeten opslaan???

Hoe kom ik van het ergerlijke en falende IMAP-systeem af?? Weet iemand een oplossing??

Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum , ik kan me voorstellen dat je je hier zorgen over maakt. Als de e-mail ook niet meer leesbaar is op de webmail is er iets mis. Ik maak een storingsmelding aan om dit verder te onderzoeken. Reageer je op mijn privébericht?

Joran schreef op 27 apr '16 om 15:57uWelkom op het forum @jan-uit-elst, ik kan me voorstellen dat je je hier zorgen over maakt. Als de e-mail ook niet meer leesbaar is op de webmail is er iets mis. Ik maak een storingsmelding aan om dit verder te onderzoeken. Reageer je op mijn privébericht?

Dag Joran,

Hartelijk dank dat u de storingsmelding aanmaakt! Voor het geval van nut kan zijn: het betreft de map PRIVE - KENNISSEN en REISGENOTEN met daaronder 25 submappen. Het 'kwijt zijn' van die submappen is een zeer groot gemis want je wilt zo af en toe toch wel weer even terug kunnen kijken hoe bepaalde zaken mbt kennissen ook al weer ‘zaten’.

Dank!!

Jan

Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor de toelichting, ik zorg dat dit bekend wordt bij de storingsdienst. Kun je nog reageren op mijn privébericht? Ik heb een aantal gegevens nodig om de storingsmelding aan te kunnen maken.

Reputatie 7
Badge +27
: Even een reminder, ik heb nog geen privébericht van je ontvangen. Mijn privébericht is ook nog ongelezen. Zonder je gegevens kan ik geen storingsmelding aanmaken. Klik hier om mijn bericht te zien!

Reageer