Beantwoord

Berichten niet altijd zichtbaar sinds nieuwe Webmail

  • 29 November 2019
  • 6 reacties
  • 633 keer bekeken

Sommige berichten zie ik niet in mijn webmail na de overgang naar de nieuwe webmail.

Van andere verstuurders komen de berichten wel door.

Admin: Titel van topic aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 4 December 2019, 12:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Martinelli, ik begrijp dat je soms berichten mist sinds Webmail is vernieuwd. Dat is niet handig en ook niet de bedoeling natuurlijk. Ik zoek graag met je mee naar de oplossing.

Kan het zijn dat deze berichten in een andere map terecht komen? Heb je bijvoorbeeld ook in de map ‘Spam’ gekeken? Weet je toevallig ook of de berichten bij de afzender verzonden worden, of dat zij hun e-mail terugkrijgen? Maak je naast Webmail ook gebruik van een e-mailprogramma op een computer of mobiele telefoon? 

Reputatie 7
Badge +19

@Martinelli Ik hoop dat geen bericht goed bericht is. Mocht dat onverhoopt niet zo zijn of als je andere vragen hebt, laat het dan gerust weten.

Ja, sorry voor het late antwoord. Maar ik heb me er inmiddels mee verzoend dat de nieuwe webmail van KPN bij mij niet werkt.

Ik haal de berichten noodgedwongen binnen via de gewone mail van Outlook. Dit is voor mij niet altijd handig, omdat ik ze dan via een ander apparaat niet meer kan oproepen.

Sommige berichten staan dus wel in webmail, andere niet. Nee ze staan niet bij de spamberichten en de afzender krijgt ze niet terug. Er wordt wel aangegeven dat er een aantal ongelezen e-mails zijn, maar ze staan in geen enkele box.

Reputatie 7
Badge +21

  

Hallo  @Martinelli 

De mailtjes in Postvak IN worden standaard getoond in zgn. Categorieën, die je afzonderlijk kan indelen en bekijken. Een mailtje in een andere categorie zie je dan niet, maar het is er wel. Is dat misschien je probleem? Je kan de Categorieën ook uitschakelen, dan staat alles weer bij elkaar. “Rechts klikken” op de categorie-balk geeft een menu met de optie “uitschakelen”.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Martinelli,

Is het nog gelukt om webmail aan jouw wensen aan te passen? Ook bij jou kan het goed werken!!

Reputatie 1

Ook hier 2 onbetrouwbare mailboxen. In de ene zie ik soms, maar niet altijd, berichten tot 2018. Log ik via een ander apparaat in dan zie ik ze meestal wel; maar ik kan er niet van op aan dat de boel compleet is. Heel lastig als je met een deadline voor inzendingen van een fotoclub werkt. Downloadlinks van WeTransfer komen bij nieuwsbrieven terecht.

En nu begint onze meest gebruikte mailbox ook kuren te vertonen. Mailberichten worden niet verzonden, maar vind je ook niet terug bij concepten. Of een controlemailbericht aan een alias wordt gemankeerd afgeleverd terwijl het bij de verzonden berichten in dezelfde mailbox wel goed staat.

En als klap op de vuurpijl krijg ik de email op mijn splinternieuwe telefoon niet geinstalleerd. En biedt ook de helpdesk na 10 minuten wachten en 20 minuten overleg geen oplossing.