Beantwoord

Bestaand account toevoegen aan email only

  • 11 March 2019
  • 16 reacties
  • 212 keer bekeken

Ik heb e-mail only en een aantal e-mail accounts daarin, maar ik heb ook nog een e-mail account ( @kpnplanet.nl ) die ik daar aan toevoegen wil maar ik zie daar geen mogelijkheid toe, je kan alleen @kpnmail.nl accounts toevoegen
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 11 March 2019, 15:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Er zal hier binnenkort wel een KPN moderator reageren.

Ik adviseer je om alvast jouw KPN Forum profiel te voorzien van naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je klantnummer(s). (Deze gegevens zijn daar alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.)
Dit is het eerste wat een moderator zal vragen en dan is dat alvast gebeurd.
Reputatie 7
Je kunt inderdaad alleen @kpnmail.nl accounts toevoegen, maar bij een @kpnmail.nl account kan je wel @kpnplanet.nl aliassen vastleggen.
Je kunt bijvoorbeeld xyz@kpnmail.nl vastleggen en jouw echte @kpnplanet.nl daarbij als alias registreren.
@wjb,
als ik dat probeer krijg ik de melding dat het e-mail adres al in gebruik is en dus niet kan worden toegevoegd als alias .
Reputatie 7
Je hebt xyz@kpnmail.nl neem ik aan wel aan kunnen maken?
Is dat @kpnplanet.nl adres al als alias aan een ander account gekoppeld?
Ik kan inderdaad een xyz@kpnmail.nl aanmaken , het @kpnplanet.nl adres is in gebruik , ik weet zo niet of het een alias is of het als account adres is aangemaakt destijds ( te lang geleden) maar het is niet een alias van een van mijn andere accounts
Reputatie 7
Dan hoop ik dat er binnenkort iemand van KPN zal reageren om te kijken hoe dat bestaande account aan jouw email only abonnement kan worden toegevoegd.
Leuk je even gesproken te hebben, @Chevy250 . Zoals afgesproken ga jij thuis via mijn kpn proberen om het e-mail adres te verwijderen.
Vervolgens komt dit adres in de grote KPN vrieskist 😉 Daar kan ik hem uithalen en zet hem vervolgens als alias onder het e-mail adres dat we besproken hebben!

Ik zie je berichtje tegemoet. (mocht verwijderen niet lukken, laat het weten - dan maak ik daar een ticket voor aan )
@Erwin,
Ik heb geen toegang, account zat nog niet in mijn KPN en omdat het niet meer “actief” is kan ik het niet toevoegen, dus kan ik het mailadres niet verwijderen.
Dan ga ik het voor je regelen. Kun je je profiel aanvullen met het e-mail adres waar het om ging en mij een seintje geven? Die ben ik namelijk vergeten en aangezien die niet onder je e-mail only zit is 'ie lastig voor mij te achterhalen. Zodra ik de info heb zal ik hem (laten) verwijderen. Dit gaat waarschijnlijk via een ticket en duurt een dag of twee.
Ik heb een regel met de informatie toegevoegd aan mijn profiel.
Ik ga er mee aan de slag!
Het e-mail adres wordt op 16 maart (zaterdag) uit de lucht gehaald. Ik werk maandag weer en zal het dan onderbrengen onder je nieuwe account.
Dat houdt in dat je mailadres dus één dag onbereikbaar is. Ik hoop dat je hiermee kunt leven.
Erwin,
is prima dank je wel
Gelukt. Je kpnplanet adres staat nu onder het gewenste kpnmail adres. Stuur jezelf even een mailtje en dan weet je 100% of het gelukt is :-)
Zo niet, laat het weten!
Erwin BEDANKT het werkt!!!!!
Top! Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen. Als er nog eens iets is, weet je mij te vinden!