Beantwoord

Bij beeindiging van het KNP-contract, kan dan het emailadres nog gebruikt worden?

• 5 augustus 2018
  • 6 reacties
  • 152 keer bekeken

Stel, ik stop met alle diensten van KPN, kan ik dan wel mijn emailadres; ........@planet.nl blijven gebruiken?
icon

Beste antwoord door wjb 5 augustus 2018, 17:28

Jouw @planet.nl emailadressen blijven dan nog drie maanden te gebruiken om je de tijd te geven iedereen te informeren over je nieuwe emailadres.
Je kunt bij KPN voor €7,50 per maand een e-mail only abonnement afsluiten waarmee je jouw emailadressen kunt behouden.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Jouw @planet.nl emailadressen blijven dan nog drie maanden te gebruiken om je de tijd te geven iedereen te informeren over je nieuwe emailadres.
Je kunt bij KPN voor €7,50 per maand een e-mail only abonnement afsluiten waarmee je jouw emailadressen kunt behouden.
thanks
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag FransSch, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wanneer je jouw Internet (en/of Televisie Telefonie) diensten wil opzeggen kan je ervoor kiezen om de mailadressen te behouden. Zoals wjb aangeeft kies je dan voor een E-mail Only abonnement wat € 7,50 per maand kost. Kies je hier niet voor, zal het maximaal 3 maanden nog blijven werken. Je kan met een E-mail Only abonnement in totaal 5 mailboxen blijven behouden, met elk 10 aliassen!
Nee Susan dit is niet waar. Bij mij werd alles afgesloten en was niets meer aan te doen. Waarom denk je dat er een schadeclaim bij Kpn ligt. Alleen .meldt zich die Kramer zich niet
Gr. Paul Venhorst Directeur E B S en V K C.
Je kunt ook dhr Voets van de Klachtenservice vragen die weet het precies.ik heb dit schriftelijk.
Reputatie 7
Dan weet ik niet wat er bij jou mis gegaan is, maar e-mailaddressen kunnen normaliter tot 3 maanden na beëindiging van het contract gebruikt blijven worden.

Reageer