Beantwoord

Bijlagen

  • 24 April 2019
  • 7 reacties
  • 1212 keer bekeken

De bijlagen bij de ontvangen e-mailberichten kan ik slechts openen nadat ze eerst automatisch worden opgeslagen in de Documenten. Voorheen kon ik de bijlagen direct openen en dan pas beslissen of ze worden opgeslagen. Wat is er sindsdien veranderd door KPN? Ik heb hier al telefonisch contact gehad met een KPN-medewerker, helaas kon die meneer mij niet helpen.
icon

Beste antwoord door Anonymous 25 April 2019, 15:41

Bekijk origineel

7 reacties

Hallo @Steen43 ,
Welk e-mailprogramma gebruik je?
Webmail van KPN
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Steen43. Welkom op het forum! Wanneer je gebruik maakt van KPN Webmail wordt een bijlage altijd automatisch gedownload. Als je gebruik maakt van de KPN BetaWebmail kan je sommige bestanden gelijk openen. We werken aan een verbeterde Webmail omgeving, ik hoop dat deze functie daar ook in terugkeert.
dat automatisch downloaden is pas onlangs ingevoerd. Ik heb daar niet om gevraagd. Waarom heeft KPN dat gedaan?
Als ik webmail open via Microsoft Edge kan ik zelf kiezen tussen opslaan en openen
Hallo @Steen43 ,
de Web-mail-software is er om e-mail af te handelen en bevat geen software om bijlagen af te handelen,
afhankelijk van de gebruikte browser krijg je de keus voor opslaan en/of openen, daar sommige browsers ingebouwde software hebben om bepaalde soorten bijlagen af te kunnen handelen.
Reputatie 7
Badge +21
@Steen43 We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer