Beantwoord

Binnenkomende mails blijven downloaden zonder dat ze daadwerkelijk binnen komen

  • 20 June 2022
  • 9 reacties
  • 87 keer bekeken

emails die binnen komen blijven downloaden zonder dat ze binnen komen (bericht en afbeeldingen downloaden)

oorzaak onbekend , wat moet ik aanpassen aangezien het gisteren nog goed werkte

icon

Beste antwoord door Anonymous 20 June 2022, 22:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @10Franky , gebeurt dat binnen de webmail of je eigen mailprogramma?

eigen mail programm. op de webmail kan ik maar een  (hoofd) email adres lezen

 

Hallo @10Franky als je met IMAP protocol je programma draait het account of de software herinstalleren, aangezien het via de webmail goed gaat ligt het dus niet aan KPN.

Succes 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @10Franky! Is het met de tips van @JanD gelukt de mail weer werkend te krijgen? Voor het opnieuw installeren hebben we een handige pagina met e-mail instellingen voor je gemaakt. 🙂

de volgende dag werkte alles weer gewoon. waar het aan gelegen heeft weet ik niet.

nog wel dat als ik bij kpn webmail inlog ik alleen de mail op mijn hoofdaccount kan zien maar geen mail op de subadressen. die komen overigens wel binnen via mijn eigen webmail programma  (windows mail)

Reputatie 7
Badge +17

@10Franky de mails die naar je subadressen gaan moeten wel gewoon te zien zijn op de Webmail. Is dat ook het geval?

nee zoals ik vermeldde kan ik die op webmail nergens vinden, dus ook de box nooit leegmaken.

misschien doe ik iets fout

 

Reputatie 7
Badge +17

@10Franky als je inlogt op je MijnKPN en naar “Informatie & Instellingen gaat heb je de optie “E-mailaccount wijzigen”. Kan je via die weg controleren of de subadressen nog onder het e-mailadres staan?

Zijn er daarnaast nog andere apparaten dan de computer waarop je de mail hebt ingesteld?

staan ze gewoon bij maar hoe kan ik nu inzien welke emails op die adressen bij kpn in de box staan