Beantwoord

Blokkade E-mail account

  • 28 September 2021
  • 5 reacties
  • 119 keer bekeken

Afgelopen week is mijn e-mail account geblokkeerd. Kreeg SMS dat dat het geval was en werd gevraagd mij password te wijzigen Na terugkomst van vakantie heb ik het password gewijzigd en ontving ik weer e-mail. Na een kleine week weigert de e-mail server mijn password wat is er aan de hand?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 29 September 2021, 13:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jos_12345, welkom op ons forum!
Ik denk dat je het beste toch weer je wachtwoord kunt wijzigen en je computer controleren op malware.
Deze vraag kun je ook bij mijn collega's van de abuse afdeling neerleggen op abuse@kpn.com

Meer informatie daarover kun je vinden op https://kpn.com/abuse

Beste Thomas,

 

Ik heb ondertussen het wachtwoord weer gewijzigd, het is alleen lastig dat weer op alle devices correct in te voeren voor een dyslect. Bedankt voor de tip!

Reputatie 7
Badge +20

Ah ja dat is wel lastig inderdaad.

Graag gedaan hoor!
Mocht je verder nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen dan weet je ons te vinden!

Beste Thomas,

 

op je advies contact gehad met de abuse afdeling. De mogelijke verklaring die mij het meeste aansprak was dat er tijdens de vakantie vanuit meerdere landen contact was geweest met de e-mail, iets dat veroorzaakt kan worden door het gebruik van een VPN verbinding. Die heb ik steeds gebruikt op open wifi netwerken.

 

Nogmaals bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Ah dat klinkt inderdaad als een logische verklaring! Bedankt voor je terugkoppeling Jos!