Beantwoord

Competabiliteit KPN Webmail met Google Chrome webbrowser.

  • 13 June 2019
  • 4 reacties
  • 557 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 5 reacties
Bij het gebruik van Google Chrome als browser voor mijn KPN Webmail heb ik regelmatig problemen met het laden van de e-mails. Soms krijg ik een melding dat de connectie niet lukt. Daarnaast zijn mijn submappen niet te zien (1e submap wel, die daaronder niet). Deze zijn wel zichtbaar in Internet Explorer.

Omdat ik met name Google Chrome gebruik zou ik het fijn vinden als de mappen ook via deze webbrowser te zien zijn. Hebben anderen deze problemen ook en weet iemand hoe ik de submappen wel zichtbaar kan maken onder Google Chrome?
icon

Beste antwoord door Marina_ 15 June 2019, 10:53

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @FSG, Wat bijzonder dat je niet hetzelfde ziet in Google Chrome als in Internet Explorer. Een oplossing weet ik niet meteen, maar ben wel benieuwd of jouw Google Chrome browser up to date is. Kun je dit controleren? Meer informatie over updates van Google Chrome kun je vinden op deze pagina. Met een beetje geluk werkt het dan weer.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @FSG, Ik heb niets meer van je gehoord. Hopelijk heeft een update ervoor gezorgd dat je weer gebruik kunt maken van KPN webmail in Chrome zoals in IE. Mocht dit niet het geval zijn en/of je hebt toch nog vragen, hoor ik het graag!
Beste Marina,
We hebben/hadden de laatste versie van Google Chrome. Ik heb vandaag opnieuw gekeken en nu zie ik de mappen wel. Misschien was het iets tijdelijks.
Het laden van de e-mails gaat nog steeds wel heel erg langzaam. We hebben ongeveer 26% opslagruimte in gebruik (van de 1 GB). Dat kan dan toch niet het probleem zijn?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @FSG, De opslagruimte zou niet het probleem moeten zijn. Ik denk eerder dat het te maken heeft met je browser. Wil je de browser Google Chrome opschonen? Geschiedenis, coockies en extenties verwijderen? Hopelijk gaat het daarna goed. Op deze pagina staat uitgelegd hoe je dit kunt doen.

Reageer