Vraag

Complete inbox opeens leeg

  • 8 May 2021
  • 3 reacties
  • 158 keer bekeken

Ik heb nu hetzelfde probleem, en de helpdesk kan met niet helpen..

Het  lijkt erop dat ik al mijn Email van de laatste jaren nu ineens kwijt ben..

IMAP op zowel laptop, IPAD als iPhone . Sinds vanmorgen is ineens de complete inbox leeg…

Ik kan wel gewoon Email ontvangen en versturen.

 

Ook krijg ik nu ineens allerlei Delivery Status Notification (Failure) meldingen, terwijl ik geen Mail gestuurd heb…


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Van harte welkom op ons forum @JohnBl

Wat raar dat al je mail ineens verdwenen is, dat is schrikken :slight_frown: Je hebt de klantenservice al gesproken lees ik, maar het is nog niet opgelost. Lukt het om in te loggen op Webmail? En zo ja, zie je daar wel je mails staan? Dan kijken we vanaf daar verder.

Bedankt voor de reactie.

in Webmail staan ze ook niet.

er staan wel mails in ‘verzonden’ berichten, en ook mails in Prullenmand, maar dat zijn dus alleen de mails die daar ook horen te staan. Alleen de Inbox is leeg, en die zouden bij jullie op een server moeten staan omdat ik IMAP gebruik heb ik er ook geen backup oid van…

Reputatie 7
Badge +24

Geen backup, niet zo slim. KPN heeft daar ook geen backup van ofzo. Althans niet zo dat ze die op verzoek van de klant terug kunnen / willen zetten.

Er zal waarschijnlijk een apparaat via POP3 ingelogd zijn. Misschien is het verstandig om eerst het wachtwoord van de mailbox maar eens te wijzigen.