Beantwoord

Concepts email via KPN niet in Outlook 19 te krijgen

  • 20 October 2020
  • 4 reacties
  • 92 keer bekeken

Waarom kan ik niet via outlook 19 mijn concepts email (dat nu via KPN gaat) account installeren 

icon

Beste antwoord door WMG-N 21 October 2020, 09:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@hojan :

Lukt het wel om bij de webmnail binnen te komen ? En vanaf daar email te versturen ?

Ja via webmail lukt het wel, maar wanneer ik een account probeer aan te maken bij outlook  Office 2019 lukt dit niet

Reputatie 7
Badge +10

@hojan :

Ok. Dan weten we dat de fout dus inderdaad & waarschijnlijk bij Outlook zit. Heb je het bestaande account in Outlook gewijzigd of een nieuw account gemaakt ?

1)) Gebruikte je het POP protocol in Outlook ? Zie je “POP.kpnmail.nl” (o.i.d.) bij de instellingen staan ? Zo ja, maak dan een kopie van alle emails in Outlook met MailStore Home (zoek met GOOGLE).

2)) Maak een nieuw account aan met dezelfde instellingen. Lukt het nu wel ?

3)) Of verwijder het account (daarvoor moest je een kopie maken van de emails als je POP gebruikte), wacht ca. 30 minuten en maak het account weer aan.

Dank je Willy.

Ik heb alle emailaccounts verwijderd en opnieuw een Imap account aangemaakt in outlook maar nu met kpnmail.nl . Nu werkt het prima:ok_hand_tone2: