Beantwoord

Contact mailadres gewijzigd, toch factuur op oude adres

  • 18 May 2020
  • 5 reacties
  • 70 keer bekeken

Hallo. Ik heb een nieuw mailadres en wil daarop mijn facturen ontvangen. Gisteren heb ik dat gewijzigd ...alleen kreeg ik vandaag mijn factuur toch op mijn oude mailadres. Wat gaat er mis?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Natasja 26 May 2020, 15:03

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Richard Grootbod. Van harte welkom hier. Gaat het om de facturen van je internetabonnement of je mobiele abonnement? Waar heb je dit e-mailadres gewijzigd? Als je dit in MijnKPN hebt gedaan zou het verder goed moeten zijn. Zo niet, controleer even in je MijnKPN wat je daar ziet staan (onder ‘Profiel’ rechtsboven). Als het daar klopt, vul je gegevens dan in je forumprofiel in en laat het hier weten als je dat gedaan hebt. Dan pak ik het verder op.

Beste Natasja,

Ik heb mijn mailadres gewijzigd met het oog op het ontvangen van de facturen voor mijn mobiele abonnement. Als ik inlog op MijnKPN, zie ik ook dat mijn loginnaam en mijn mailadres is gewijzigd in het juiste adres. Ook bij mijn forumprofiel heb ik het juiste mailadres ingevoerd.

 

Alleen: dat heb ik allemaal al gedaan voordat ik de facturen kreeg voor mijn mobiele nummer op mijn oude mailadres.

 

Ik hoop dat je hieraan iets kunt doen?

In ieder geval dank voor je antwoord en je inspanningen.

 

Vriendelijke groet,

Richard Grootbod

*******@********.nl

Admin: bericht aangepast i.v.m. privacy.

 

 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Richard Grootbod. Bedankt voor je reactie. Ik heb je abonnement erbij gepakt en ik zie dat je laatste factuur is verstuurd op 15 mei. Op 18 mei is je e-mailadres succesvol aangepast naar je nieuwe e-mailadres. Je toekomstige facturen zul je dus op je nieuwe e-mailadres ontvangen. Ik kan er niet voor zorgen dat je de laatste factuur met terugwerkende kracht ontvangt op je nieuwe e-mailadres. Ik kan eventueel wel een kopie van de factuur toesturen, maar je kunt deze ook gewoon downloaden via MijnKPN

Hoi Natasja,

Dankjewel voor je inspanningen. Volgens mij is het hiermee opgelost. 
 

vriendelike groet en nogmaals dank!

Richard Grootbod

Reputatie 6
Badge +9

Geen enkel probleem, @Richard Grootbod. Goed om te lezen dat het zo is opgelost. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.

Reageer