Beantwoord

Contact met abuse team mogelijk?

  • 17 June 2022
  • 10 reacties
  • 797 keer bekeken

Ik stel deze vraag namens het bedrijf waar ik werk als systeembeheerder.

Sinds enige tijd kunnen wij als bedrijf niet meer mailen naar alle KPN domeinen, terwijl wij voldoen aan alle DMARC, SPF ed. voorwaarden.

Kan ik contact krijgen met een technisch iemand binnen KPN om dit probleem z.s.m. op te lossen?

icon

Beste antwoord door Dennis ABD 17 June 2022, 10:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Er zit hier op het forum iemand van abuse volgens mij: @Dennis ABD.

Hij heeft dit topic geschreven:

https://forum.kpn.com/e-mail-10/alles-over-e-mailbeveiliging-spf-dkim-en-dmarc-459400

 

Bedankt!

 

ps. Afgelopen woensdag details doorgestuurd naar abuse@kpn.com

Vervelende is alleen dat veel van onze klanten een KPN adres hebben, waardoor wij als bedrijf aardig onthand zijn. Dus een snelle oplossing is wel geboden.

Reputatie 7
Badge +7

Ik stel deze vraag namens het bedrijf waar ik werk als systeembeheerder.

Sinds enige tijd kunnen wij als bedrijf niet meer mailen naar alle KPN domeinen, terwijl wij voldoen aan alle DMARC, SPF ed. voorwaarden.

Kan ik contact krijgen met een technisch iemand binnen KPN om dit probleem z.s.m. op te lossen?

 

 

Dat kan! abuse@kpn.com is de correcte ingang. Vergeet niet de volledige foutmelding mee te sturen.

Reputatie 7
Badge +21

Ook @Raymondt (KPN Abuse) is regelmatig aanwezig op het forum.

Verder heeft KPN Abuse een e-mailadres: abuse@kpn.com

Ik stel deze vraag namens het bedrijf waar ik werk als systeembeheerder.

Sinds enige tijd kunnen wij als bedrijf niet meer mailen naar alle KPN domeinen, terwijl wij voldoen aan alle DMARC, SPF ed. voorwaarden.

Kan ik contact krijgen met een technisch iemand binnen KPN om dit probleem z.s.m. op te lossen?

 

 

Dat kan! abuse@kpn.com is de correcte ingang. Vergeet niet de volledige foutmelding mee te sturen.

Bedankt voor je reactie. Wat is de gemiddelde doorlooptijd van zo'n aanvraag? Voor ons is dit wel een serieus probleem. Ik kan niet anders constateren dat onze email correct de deur uit gaat en voldoet aan alle eisen.

Reputatie 7
Badge +7

Bedankt!

 

ps. Afgelopen woensdag details doorgestuurd naar abuse@kpn.com

Vervelende is alleen dat veel van onze klanten een KPN adres hebben, waardoor wij als bedrijf aardig onthand zijn. Dus een snelle oplossing is wel geboden.

 

Dat is vreemd, je had al antwoord moeten hebben, wij proberen binnen een paar uur (vaak binnen een paar minuten) te antwoorden. Als je ons mailt krijg je altijd een automatisch antwoord met een ticketnr in het onderwerp. Heb je dat ticketnr voor me? Dan kan ik even verder kijken.

Bedankt!

 

ps. Afgelopen woensdag details doorgestuurd naar abuse@kpn.com

Vervelende is alleen dat veel van onze klanten een KPN adres hebben, waardoor wij als bedrijf aardig onthand zijn. Dus een snelle oplossing is wel geboden.

 

Dat is vreemd, je had al antwoord moeten hebben, wij proberen binnen een paar uur (vaak binnen een paar minuten) te antwoorden. Als je ons mailt krijg je altijd een automatisch antwoord met een ticketnr in het onderwerp. Heb je dat ticketnr voor me? Dan kan ik even verder kijken.

Heb ik inderdaad wel gehad, maar verder nog geen reactie ontvangen.

Ticket: 381015579

Reputatie 7
Badge +7

Excuus, daar is iets fout gegaan aan onze kant.

De mails werden gestopt door het spamfilter, dat is nu opgelost.

Excuus, daar is iets fout gegaan aan onze kant.

De mails werden gestopt door het spamfilter, dat is nu opgelost.

Top! Bedankt Dennis, kan bevestigen dat het weer werkt!

Heb nog wel een mail teruggestuurd voor verdere informatie.

Reputatie 7
Badge +24

Excuus, daar is iets fout gegaan aan onze kant.

De mails werden gestopt door het spamfilter, dat is nu opgelost.

Ow ... handig ... klinkt als een slechte grap 😁