Vraag

continu worden berichten gedownload in mijn mail

  • 7 February 2020
  • 6 reacties
  • 82 keer bekeken

In mijn Mail staat linksonder steeds:

“berichten downloaden”
bijvoorbeeld: “23 van 293”

Het eerste getal wordt nooit gelijk aan het tweede. weet iemand hoe ik dit kan oplossen?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Mogelijk heb je een nieuw apparaat in gebruik genomen? Kennelijk heb je dit apparaat gekoppeld aan de account op een ander apparaat. 

Alle e-mails die jij ooit ontvangen hebt worden kennelijk nu opnieuw ingeladen. 

Je kunt alle ontvangen mails selecteren en in één keer verwijderen. (ook weer uit jouw map verwijderde e-mails) 

Tenzij het er tienduizenden zijn , is het een eenmalige (irritante) actie. 

Als het te gek wordt, dan zal je jouw (nieuwe) apparaat moeten ontkoppelen.  

 

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Marinus25, welkom. Wat Noordzee aangeeft klinkt wel plausibel. Welk e-mailprogramma gebruik je überhaupt? En is dat via POP3, of via IMAP ingesteld?

Allereerst excuses voor mijn late reactie. Enorm bedankt  voor jullie hulp.

Voor zover ik weet heb ik geen nieuw apparaat gekoppeld aan mijn Mac. Ik ben niet goed thuis in deze materie, dus vergeef me eventuele domme vragen. Als ik alle ontvangen mails selecteer en verwijder en daarna weer uit verwijderde e-mails, ben ik ze dan niet voorgoed kwijt? Want dat wil ik niet. Overigens, ik kan mijn nieuw binnengekomen e-mails niet ophalen door de doorlopende activiteit van het continu verplaatsen van e-mails. 

Ik gebruik een g-mail account waaraan een viertal andere accounts  zijn gekoppeld van onze gezinsleden(voornaam @ achternaam.nl). 

ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Hartelijke groet,

Marinus

Reputatie 7
Badge +25

Allereerst excuses voor mijn late reactie. Enorm bedankt  voor jullie hulp.

Voor zover ik weet heb ik geen nieuw apparaat gekoppeld aan mijn Mac. Ik ben niet goed thuis in deze materie, dus vergeef me eventuele domme vragen. Als ik alle ontvangen mails selecteer en verwijder en daarna weer uit verwijderde e-mails, ben ik ze dan niet voorgoed kwijt?

Geen probleem, gewoon vragen! Het is geheel afhankelijk van hoe het mailaccount is ingesteld, dus doe dat niet zomaar. Maar het gaat dus helemaal niet om een KPN e-mailadres?

Nee, het gaat niet om een KPN e-mailadres. Is dat een probleem? 

Reputatie 7
Badge +25

Nee, het gaat niet om een KPN e-mailadres. Is dat een probleem? 

Nou nee, niet echt een probleem, maar dat betekent dat ik niets voor je kan checken aangezien dit eigenlijk niets te maken heeft met KPN. Mijn expertise is toch KPN (e-mailadressen).