Beantwoord

Dagelijkse herinnering oude hetnet account

  • 2 July 2019
  • 4 reacties
  • 585 keer bekeken

Badge
Beste,

sinds enkel maanden Krijg ik bijna dagelijks dezelfde email vanuit Microsoft outlook.
Getiteld: werk uw referenties bij voor het account ..........@hetnet.nl

echter bestaat dit account niet meer en kan ik dan ook niet meer inloggen in outlook.

Graag wil ik inloggen in outlook om dit email account uit outlook te verwijderen om het vervolgens helemaal te verwijderen (waarvan ik dacht dat dit al automatisch gedaan was)

PS: het email adres is al jaren niet meer in gebruik en zijn ook geen klant van KPN.

wie kan mij hierbij verder helpen?

alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Susan_ 7 July 2019, 09:04

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Hans261, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Vreemd dat je hiervan een melding krijgt.. ik begrijp heel goed dat dit irritant aan het worden is en je hier vanaf wil. Wat ik voor je kan proberen is het e-mailadres opzoeken in ons systeem en hem, indien hij er nog is, verwijderen. Verder kan ik vanuit KPN denk ik vrij weinig.

Je kan helemaal niet meer in de Outlook waarin je hem had ingesteld? Of dat nog we, via een ander account? Want dan kan je het hetnet account nog verwijderen..

Zou je in jouw Forum profiel bij persoonlijke opmerkingen het volledige mailadres willen neerzetten? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan kan ik even kijken of ik iets voor je kan betekenen hierin!
Badge
Hallo Susan,

dank voor je reactie de email adressen zijn toegevoegd. een collega heb ik reeds telefonisch gesproken en kon mijn email niet meer vinden.

ben benieuwd!

alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Hans261, excuses voor de late reactie ik was enkele dagen afwezig. Het e-mailadres is inderdaad niet meer actief bij KPN. Ik kan helaas niet meer dan mijn telefonische collega's.

Wat mij dan nog rest te zeggen is dat je het mailtje als spam kan aangeven of een andere manier dient te zoeken om in Outlook in te loggen (indien het mailadres daar nog op staat ingesteld).. Ik hoop dat het alsnog lukt, want het lijkt me vrij irritant om elke dag dat mailtje te ontvangen!
Reputatie 7
Badge +16
Lijkt er inderdaad op dat iets probeert in te loggen op dat mail adres, de oplossing is om de instelling ingedaan te maken. Wat is precies de inhoud en afzender van het mailtje? Mogelijk kan ik je dan beter een richting in wijzen.

Het probleem zit hem waarschijnlijk in de mail client, of je huidige e-mail provider die op het oude mail adres wilt inloggen.

Reageer