Beantwoord

De e-mails van Vattenfall blijven blanco, hoe kan dit?

  • 21 September 2022
  • 21 reacties
  • 362 keer bekeken

Om in te loggen bij Mijn Vattenfall heb ik gebruikersnaam en wachtwoord nodigen

Ik voer de benodigde gegevens correct in .

Daarna moet ik van Vattenfall een inloglink ontvangen

De mail van Vattenfall ontvang ik doch deze is leeg. Dus ik kan niet inloggen op Mijn Vattenfall.

Een en ander uitgebreid met Vattenfall overlegd doch Vattenfall komt niet verder het probleem bij mijn provider neer te leggen. Dus bij KPN.

Kunnen jullie me aan een oplossing helpen ?

icon

Beste antwoord door ontvangst emailberichten 27 September 2022, 10:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

21 reacties

Hoi @ontvangst emailberichten ,

Heb je wellicht een 2e email adres?Ik had ook ooit zo'n probleem, en toen ik de email doorstuurde naar mijn andere email adres ging het wel goed.

Als je die niet hebt, maak er dan eentje aan bij Gmail oid.

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @ontvangst emailberichten 

 

Is dat via je e-mailprogramma en zo ja , welke gebruik je?

Of via webmail?

Indien via je e-mailprogramma, zie je de mail dan wel goed in webmail?

 

Hallo @ontvangst emailberichten je kunt ook inloggen bij Vattenfall zonder de verificatiemail, doe ik ook altijd. zie onderstaand voorbeeld:

je kunt ook gewoon inloggen met je emailadres en wachtwoord

 

Reputatie 7
Badge +24

In welk programma leest u de mail? Outlook? Thunderbird? Iets anders? Of gebruikt u webmail?

Hoi @ontvangst emailberichten ,

Heb je wellicht een 2e email adres?Ik had ook ooit zo'n probleem, en toen ik de email doorstuurde naar mijn andere email adres ging het wel goed.

Als je die niet hebt, maak er dan eentje aan bij Gmail oid.

Heb ik geprobeerd maar werkt niet.

Hallo @ontvangst emailberichten 

 

Is dat via je e-mailprogramma en zo ja , welke gebruik je?

Of via webmail?

Indien via je e-mailprogramma, zie je de mail dan wel goed in webmail?

 

Mail blijft blanco

Hallo @ontvangst emailberichten je kunt ook inloggen bij Vattenfall zonder de verificatiemail, doe ik ook altijd. zie onderstaand voorbeeld:

je kunt ook gewoon inloggen met je emailadres en wachtwoord

 

Heb ik geprobeerd maar werkt niet. Geen link

Hallo @ontvangst emailberichten heb je mijn reactie (nog) niet gelezen?

 

Hallo @ontvangst emailberichten heb je mijn reactie (nog) niet gelezen?

 

Jazeker. Ook dat werkt niet. Antwoordmail blijft blanco.

Misschien bij de klantenservice vragen of het mogelijk is je huidige mijnvattenfall account te verwijderen en een nieuwe aan te maken?

Dat ga ik proberen alhoewel ik niet weet of ik wel een Mijn Vattenfall account heb.

Als je geen account hebt, dan zul je een lege mail krijgen, of geen mail

Heb je de optie onderaan gevolgd om eerst een account aan te maken?

Jazeker dat heb ik ook geprobeerd.

De enige reactie van Vattenfall is een blanco antwoordmail.

Ik heb inmiddels mijn volledige browserhistorie verwijdert.

Ook geen effect.

Reputatie 7
Badge +24

In welk programma leest u de mail? Outlook? Thunderbird? Iets anders? Of gebruikt u webmail?

Kunt u hier antwoord op geven? Als de mail in verschillende emailcliënts en ook in webmail leeg is zal het probleem echt bij Vattenval zelf gezocht moeten worden.

En wat als je met een ander email adres een mijnvattenfall account aanmaakt?

In welk programma leest u de mail? Outlook? Thunderbird? Iets anders? Of gebruikt u webmail?

Kunt u hier antwoord op geven? Als de mail in verschillende emailcliënts en ook in webmail leeg is zal het probleem echt bij Vattenval zelf gezocht moeten worden.

Outlook. in 2e instantie via webmail. Steeds blanco retourmails.

En wat als je met een ander email adres een mijnvattenfall account aanmaakt?

Ook geprobeerd maar werkt ook niet.

Reputatie 7
Badge +19

Hi en nog van harte welkom hier @ontvangst emailberichten! Zoals je ziet en gemerkt hebt denken we hier op ons forum graag met je mee. Ik zie dat er al een boel hulp toegesneld is, maar de mails van Vattenfall blijven blanco, begrijp ik.

Ben je intussen nog verder gekomen? Hoe gaat het met andere mails die je ontvangt? Zijn die wel zichtbaar of ervaar je daarbij iets soortgelijks? En heb je al contact gehad met Vattenfall hierover?

Hi en nog van harte welkom hier @ontvangst emailberichten! Zoals je ziet en gemerkt hebt denken we hier op ons forum graag met je mee. Ik zie dat er al een boel hulp toegesneld is, maar de mails van Vattenfall blijven blanco, begrijp ik.

Ben je intussen nog verder gekomen? Hoe gaat het met andere mails die je ontvangt? Zijn die wel zichtbaar of ervaar je daarbij iets soortgelijks? En heb je al contact gehad met Vattenfall hierover?

Ja het probleem is opgelost door mijn schoonzoon op zijn laptop. Hij gaat binnenkort een en ander op mijn laptop aanpassen. Wat nu precies het probleem is geweest weet ik nog niet. Dat geef ik verwijzen binnenkort nog door.

Met mijn overig mailverkeer heb ik geen enkel probleem.

Ik ben al ruim een jaar in overleg met Vattenfall over hun blanco antwoordmails.

Zij bieden geen oplossing en verwijzen door naar KPN.

Reputatie 7
Badge +19

@ontvangst emailberichten Fijn dat je schoonzoon je heeft kunnen helpen om dit op te lossen! Zeker aangezien je al zo lang bezig was. Als je later de kans ziet om te delen wat de oorzaak was, dan lezen we dat ook graag :) Mogelijk zijn andere forumbezoekers hier ook weer mee beholpen.

@ontvangst emailberichten Fijn dat je schoonzoon je heeft kunnen helpen om dit op te lossen! Zeker aangezien je al zo lang bezig was. Als je later de kans ziet om te delen wat de oorzaak was, dan lezen we dat ook graag :) Mogelijk zijn andere forumbezoekers hier ook weer mee beholpen.

DOE IK