Beantwoord

Deactivatie e-mailadres vastgelopen in Mijn KPN

  • 11 June 2019
  • 4 reacties
  • 131 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik probeer al enkele dagen een nieuw e-mailadres aan te maken echter blijft mijn verwijdere e-mailadres staan op, Deactivatie loopt, dit staat twee keer in mijn overzicht met e-mail adressen, hoe krijg ik dit eruit zodat er een nieuw adres kan worden toegevoegd ?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 15 June 2019, 19:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Bullit, welkom bij ons.

Zo te lezen lijkt het erop dat de verwijdering van de adressen ergens vast is gelopen. Om welke e-mailadressen gaat het? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Profiel aangevuld, de e-mailadres zijn niet zichtbaar meer er staat enkel in de lijst (twee keer)keer deactivatie loopt.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb je een privébericht gestuurd.
Reputatie 7
Badge +24
Het probleem is inmiddels opgelost, het adres is aangemaakt. 🙂