Beantwoord

Deactivatie emailadres duurt lang

  • 21 July 2019
  • 8 reacties
  • 215 keer bekeken

Ik heb 1 van de 4 emailadressen verwijderd.
Nu staat deze al 3 dagen op deactivatie bezig
Ik wil een nieuw emailadres met deze als alias creeren maar dat lukt nu dus niet
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 23 July 2019, 15:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Tobias, welkom hier.

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Zou je ook willen vermelden welk e-mailadres je hebt verwijderd?
@Alex_P Ik heb het profiel aangevuld. Het verwijderde adres is***********@kpnmail.nl
Reputatie 7
Badge +24
Dankje, ik heb nu vrijgegeven. Een verwijderd adres blijft namelijk nog 3 maanden gereserveerd voordat het opnieuw aangemaakt kan worden. Je kunt het nu als alias aanmaken. Laat je even weten of het gelukt is?
Dankje, ik heb nu vrijgegeven. Een verwijderd adres blijft namelijk nog 3 maanden gereserveerd voordat het opnieuw aangemaakt kan worden. Je kunt het nu als alias aanmaken. Laat je even weten of het gelukt is?

Hij staat in mijn KPN nog steeds als "deactivatie loopt"
Als hij daar weg is, kan ik een nieuwe aanmaken en de oude als alias eraan koppelen.
Kun die uit de lijst met adressen verwijderen?
Reputatie 7
Badge +24
Dat is gek. En wat je zegt klopt helemaal. Ik kan het zelf ook aanmaken als alias bij een al bestaand adres in Mijn KPN, als je even laat weten onder welk adres dit aangemaakt moet worden. Probeerde je net te bereiken, helaas niet gelukt.
Reputatie 7
Badge +24
Update: Tobias gesproken. Hij probeert het op een privé pc/laptop. Zojuist niet gelukt met hardware van de zaak.

Ik hoor graag van je Tobias.
Het probleem is nu niet dat ik het verwijderde adres niet als alias kan aanmaken. Dat is me gelukt.
Wat is ik wil is een nieuw email adres aanmaken.
Echter, naast de 3 activeve adressen, staat ook een gedeactiveerd adres. Daardoor kan ik geen vierde email adres aanmaken.
Wat er dus gedaan moet worden is dat het gedeactiveerde adres ook daadwerkelijk verwijderd moet worden om zodoende ruimte te maken voor een nieuw emailadres.

Naast mijn primaire email adres zie ik dit:

t*******@kpnmail.nl
j*******@kpnmail.nl
h*******@kpnmail.nl
Verwijderd e-mailadres
Deactivatie loopt
Reputatie 7
Badge +24
Hi Tobias, ik heb gereageerd op je privébericht. 🙂