Vraag

Deactivatie loopt melding na verwijderen e-mailadressen

  • 17 January 2020
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Gisteren 3 e-mail adressen verwijderd, kan geen nieuw adres aanmaken omdat bij de verwijderde adressen de melding deactivatie loopt erop blijft staan.

Het kan toch niet zo moeilijk zijn een e-mail adres te verwijderen als ik dat wil?, kan bij andere providers ook gewoon.

Kan iemand mij helpen/uitleggen wat hier aan de hand is?

 

Dank U!


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Rudy en welkom op het forum! Leuk dat je ons hebt gevonden. :smile: Ik vermoed dat dit komt door de reservering die op de e-mail adressen staat. Zodra je een e-mail adres verwijdert blijft deze 3 maanden gereserveerd zodat hij niet meteen in gebruik kan worden genomen door iemand anders. Ik kan deze reservering eraf halen zodat de adressen echt helemaal weg zijn en jij nieuwe aan kunt vragen. Wil je hiervoor je forumprofiel aanvullen met; naam, postcode, huisnummer, klantnummer en de mailadressen (in klantnummer mobiel) waar het over gaat? Dan kan ik voor je aan de slag. Geef je hier een seintje wanneer je dit gedaan hebt? :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.

Reageer