Beantwoord

Domein spam filter op domein presentterneuzen.nl

  • 13 June 2019
  • 6 reacties
  • 127 keer bekeken

Ons domein presentdordrecht-papendrecht.nl is in de afgelopen maand misbruikt door een spammer.
We zijn er niet achter gekomen wie of hoe dat heeft gedaan.
paswoord wijziging hielp in eerste instantie niet en mails stond ook niet in de map verzonden items

Onze eigen mailserver meldde vele delivery failures soms wel 10.000 op een dag.
allemaal zeer logisch.

het probleem heeft zich nu opgelost maar het lijkt alsof jullie mailservers het domein presentdordrecht-papendrecht.nl nog niet vertrouwd.
onze verzendende mailserver is presentmail.nl zie spf instellingen.
wij staan volgens de mxtools blacklist check in geen enkele blacklist.

hoe kan ik bij jullie zien of ons domein specifiek geblockt is en wie moeten we benaderen on dit te herstellen.
icon

Beste antwoord door Nadia 17 June 2019, 20:35

Bekijk origineel

6 reacties

de geblokkeerde domeinnaam is fout opgegeven het gaat om presentdordrecht-papendrecht.nl
terneuzen had een heel ander probleempje
Reputatie 7
Hey @Webmaster Present Nederland, welkom op het KPN forum. Super irritant dat jullie domeinnaam is misbruikt door een spammer. Lastig om na te gaan wie er achter zit. Goed dat er actie op ondernomen is. @Dennis ABD, kan jij er wat mee?
Reputatie 7
Badge +7
Als het probleem al opgelost is, niet zo heel heel veel. Mocht het terug komen, neem even contact op met abuse@kpn.com en wij pakken zo snel mogelijk op.
Reputatie 7
Bedankt voor je reactie, Dennis. Duidelijk! @Webmaster Present Nederland, als je alles op orde hebt gebracht is er geen probleem meer en sta je bij ons ook niet meer op de black-list. Mocht het terug komen, neem even contact op met abuse@kpn.com dan pakt Abuse het zo snel mogelijk op voor je. Heb je hierover nog vragen? Stel ze gerust 🙂
Bedankt voor de hulp
Reputatie 7
Graag gedaan @Webmaster Present Nederland. Ik sluit daarmee je topic. Dennis is van het KPN Abuse team, dus mocht je in de toekomst hier nog eens last van hebben, wat ik niet hoop, kom gerust terug. We helpen je graag 🙂

Reageer