Beantwoord

Doorlooptijd

  • 12 April 2012
  • 1 reactie
  • 10278 keer bekeken

Waarom geven jullie niet een concrete doorlooptijd. ik krijg altijd te melding dat ik zo spoedig mogelijk reactie krijg. ik weet inmiddels dat ik iets anders versta onder zo spoedig mogelijk dan jullie. waarom geven jullie niet de tijd dat jullie verwachten nodig te hebben. jullie hebben toch ook gewoon een service level op mail.

zo zorg je dat klanten weten waar ze aan toe zijn.

met vriendelijke groet,

Annet Janssen.

icon

Beste antwoord door Cornelis 12 April 2012, 13:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste ajanssen14,

Dit is uw eerste bericht op het Forum dus ik kan niet oordelen of wij u op dit Forum een antwoord hebben moeten geven op een vraag.

Uw plaatst uw bericht in de KPN Email sectie van dit Forum dus heeft u een vraag betreffende KPN Email?

In dat geval hoor ik graag wat uw vraag omtrent KPN Email is, zodat wij het voor u kunnen oppakken.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer