Beantwoord

E- mail

• 30 december 2018
  • 18 reacties
  • 124 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Hoe maak ik het vlak waar de mails op staan groter?
icon

Beste antwoord door Kanty 6 januari 2019, 16:57

Hoi Alex. Nou heb even gebeld en bij een groter beeld kreeg ik de mail haast niet meer te zien. Ik zei dus tegen je collega dat ik de staande versie dan beter kon gebruiken. Opgelost dus wel. Djw voor je hulp.
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hi Kanty, welkom op het forum. Ik denk graag met je mee, met welk programma en welke versie lees jij je e-mail? Bijvoorbeeld Outlook 2016. Ik hoor graag van je.
Reputatie 2
Badge
Hoi. Fijn dat je mij wilt helpen. Ik heb Web-mail. Nu heb ik de berichten staande, maar wil ze graag liggend. Krijg een streep onder de mails. Heb al geprobeerd ze naar beneden te halen, maar dat lukt niet. Hoop dat je het een beetje snapt. Het is best wel moeilijk om het uit te leggen. Alvast bedankt.
Reputatie 7
Badge +18
Ik denk dat ik het snap. Als je inlogt in Webmail ga je rechts bovenin naar Instellingen, daarna naar E-mail. Daar heb je de optie Standaard Layout, zet deze op liggend en klik rechtsonder op Opslaan. Log daarna uit en weer in, dan zou het goed moeten staan. Zie hieronder. (In mijn voorbeeld staan ze op staand, zet het daar op liggend.)

Los van bovenstaande kun je het venster groter en kleiner maken door streep/grens met je muis te slepen. Een andere optie is om helemaal uit te zoomen in je browser. Hou de toets Ctrl ingedrukt en scroll met de wiel van je muis naar boven of beneden om in en uit te zoomen.

Lukt het zo?

Reputatie 2
Badge
Oké dank je wel. Ga het gelijk proberen
Reputatie 7
Badge +18
Oké dank je wel. Ga het gelijk proberen

Fijn, laat het me even weten of het is gelukt.
Reputatie 2
Badge
Hoi ben ik weer. Het lukt beide optie's niet. Rechtsonder staat geen opslaan. De tweede lukt dus ook niet.
Reputatie 7
Badge +18
Dat is vreemd, zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat je ziet?
Reputatie 2
Badge
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2473720656003790&set=a.467589179950291&type=3&eid=ARC5Bx8fdhAJjz3T4OPAUkkNL1UG_3rdqv7KIk83nj0zQvZXjl_Dfc5W9kFbgCxrQOH3UBB7E7leLkhN
Reputatie 7
Badge +18
Die kan ik helaas niet zien Kanty. ALs je de foto opslaat kun je het hier uploaden door op het icoontje van de camera klikken onderin.
Reputatie 2
Badge
Wat ik laat zien daarop drukken. Rechtsboven kun je hem dan vergroten. Tenminste bij mij lukte dat.
Reputatie 7
Badge +18

"Deze inhoud is momenteel niet beschikbaar

De door jou gevolgde link kan zijn verlopen of de pagina is wellicht alleen zichtbaar voor een doelgroep waarin jij niet bent opgenomen."

Ik verwacht dat het komt doordat je privacyinstellingen niet openbaar staan. Een andere optie is om even te bellen met ons op nummer 0800 0402, dan kan een collega je scherm overnemen op verzoek en live met je meekijken op je pc/laptop.
Reputatie 2
Badge
Hoi Alex. Wat kost dat als ik bel?
Reputatie 7
Badge +18
Dat is een gratis nummer Kanty, 0800 nummers zijn kosteloos.
Reputatie 2
Badge
Is goed. Bedankt dat je mij hebt geholpen. Fijn weekend
Reputatie 7
Badge +18
Graag gedaan, laat je het hier nog even weten of het gelukt is? 🙂
Reputatie 2
Badge
Hoi Alex. Heb nog niet gebeld. Maar zal je hier wel even laten weten hoe of wat.
Reputatie 2
Badge
Hoi Alex. Nou heb even gebeld en bij een groter beeld kreeg ik de mail haast niet meer te zien. Ik zei dus tegen je collega dat ik de staande versie dan beter kon gebruiken. Opgelost dus wel. Djw voor je hulp.
Reputatie 7
Badge +18
Fijn om te lezen dat je in ieder geval een antwoord hebt gekregen. Graag gedaan uiteraard en een fijne zondag nog gewenst.

Reageer