Beantwoord

E-mail

  • 16 September 2019
  • 13 reacties
  • 818 keer bekeken

Ik krijg op mijn computer steeds de melding, dat de gegevens voor hetnet.nl verouderd zijn. Hoe kom ik van die melding af?
icon

Beste antwoord door Anonymous 23 September 2019, 17:38

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Monus. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze melding steeds te zien krijgt. Maar je gebruik van een e-mailprogramma? Zo ja, welke? Zou je een screenshot willen maken van de instellingen en in dit topic willen delen? We helpen je graag verder.

Op deze pagina vindt je een overzicht van de mailserver instellingen.
Die melding komt het meest voor in het standaard mail-programma van Windows 10.
Het account verwijderen en opnieuw instellen is de beste optie.
O.K. Jan, dat is dan de enige oplossing.
Bedankt, Monus.
Reputatie 7
Badge +21
@Monus Laat je ons weten of het is gelukt?
Reputatie 7
Badge +21
@Monus Heb je het account al verwijderd en opnieuw ingesteld? Ik heb erg benieuwd of het probleem inmiddels is verholpen.
@Monus Heb je het account al verwijderd en opnieuw ingesteld? Ik heb erg benieuwd of het probleem inmiddels is verholpen.
Helaas dit heeft niet geholpen. Ik krijg de melding nog steeds.
Reputatie 7
Badge +21
Dat is erg jammer. Wil je in dat geval dan alsnog een screenshot maken van de instellingen en in dit topic willen delen?
Ik kan er helaas geen screenshot van maken omdat de melding maar heel kort blijft staan.
Hallo @Monus , hieronder een antwoord met oplossingen van Microsoft zelf:
https://support.office.com/nl-nl/article/Uw-accountinstellingen-zijn-niet-bijgewerkt-in-E-mail-of-agenda-voor-Windows-10-4484de9e-66b2-46a9-8459-6ca1fcc110b4
Dit ga ik bekijkenzodra ik thuis ben.
Voor zover ik nu kan nagaan, heeft dit goed gewerkt. Bedankt Jan-D👍🏽
Voor zover ik nu kan nagaan, heeft dit goed gewerkt. Bedankt Jan-D👍🏽
Hallo @Monus , graag gedaan.
Reputatie 7
Badge +21
@Monus Wat goed dat je het probleem hebt kunnen verhelpen d.m.v. het linkje van Jan-D. ☺️

Reageer