Beantwoord

E-mail aanmaken lukt niet

  • 5 October 2021
  • 5 reacties
  • 216 keer bekeken

Reputatie 2

Vandaag voor het eerst glasvezel van KPN gekregen. Tot nu toe kon ik geen e-mail adres aanmaken. Dat kan nog steeds niet. Aangegeven wordt dat mijnKPN moet worden gekoppeld aan mijn internetabonnement:

  • Voeg eerst uw (actieve) KPN internet abonnement toe aan uw KPN ID via MijnKPN op mijn.kpn.com. Uiterlijk 3 dagen na activatie van uw abonnement kunt u inloggen voor "KPN Mail" met uw KPN ID

Maar dat staat hij al.

Moet ik echt drie dagen wachten om een e-mail te kunnen aanmaken? Het lijkt me sterk.

Mijn oude provider heeft de e-mail al afgesloten (ook prettig) terwijl ik dacht dat dat nog 6 maanden door bleef geven. Dat was KPN dochter XS4ALL.

Het loopt dus nog niet helemaal lekker, dat overstappen.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 6 October 2021, 21:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @MBMW , het duurt inderdaad een paar dagen, beleid van KPN.

 

Reputatie 2

oeps… wel lekker rustig, een paar dagen geen internet…. wel een beetje raar. Bij mijn vorige provider begon het met een e-mail adres…. we gaan maar wachten.

Dank je voor de reactie

Reputatie 7
Badge +20

Ondanks deze niet zo soepel start, welkom bij KPN @MBMW!

Het kan inderdaad een aantal dagen duren voordat je abonnement in al onze systemen gereed is gemeld, wat er voor kan zorgen dat het aanmaken van een mailaccount niet direct lukt. Normaal niet zo’n ramp, omdat het mailadres van je vorige provider inderdaad nog een poosje actief hoort te blijven zodat je gewoon nog met je oude vertrouwde mailadres bereikbaar bent. Heb je hierover al contact gehad met XS4all? Wellicht is het een foutje dat makkelijk te herstellen valt zodat je alsnog gebruik kunt maken van een overgangsperiode!

Reputatie 2

Xs4all zegt dat de mail per direct niet meer bestaat, maar dat hij wel kan worden doorgestuurd. Mensen die mij mailen krijgen echter “e-mail adres bestaat niet” dus dat loopt toch niet goed.

Ik kan nu gelukkig wel e-mail adressen aanmaken en ga dan aan XS4ALL doorgeven dat mail moet worden doorgestuurd en waar naartoe.

Jammer dat direct na installatie van de glasvezelkabel de e-mail adressen zijn verwijderd. Ik hoop dat het nog via een omweg geregeld kan worden. En ik hoop dat er niet te veel belangrijke mails verloren zijn gegaan….

Reputatie 7
Badge +20

Top dat het inmiddels wel lukt om nieuwe maladressen aan te maken, ik hoop dat XS4all daar naar kan doorsturen!