Beantwoord

E-mail account

  • 16 March 2019
  • 20 reacties
  • 355 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
heb ooit een extra (sub) e-mail account aangemaakt. waar kan ik die aanpassen en/of verwijderen
icon

Beste antwoord door RBxx 18 March 2019, 14:34

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Telschow
E-mail accounts kan je aanmaken, verwijderen en wijzigen via Mijn KPN
Volg de volgende stappen:
  1. Log in m.b.v. je KPN ID
  2. Kies op de eerste pagina voor Producten
  3. Daarna kies je je product "Thuis"
  4. Tot slot kies je in de linker kolom voor Informatie & Instellingen
Nu verschijnt o.a. een lijst van de aanwezige E-mailaccounts.
Via de prullenbak erachter verwijder je een account, E-mailaccount toevoegen spreekt vanzelf en via E-mailaccount wijzigen wordt je door gelinkt naar een nieuwe pagina (weer inloggen met KPN ID) waar je E-mail adressen (aliassen) binnen een account kan aanmaken/verwijderen.

Succes!
Hier kan 't ook: https://email.kpn.com .
Reputatie 1
Badge
Daar ben ik al eerder vastgelopen.
ik zie dan een lijstje met adressen waaraan ik andere kan toevoegen, maar niet verwijderen!
Reputatie 7
Badge +21
Hier kan 't ook: https://email.kpn.com .

Zeker, dat is een short-cut naar de "nieuwe pagina" voor E-mailaccounts wijzigen, zoals vermeld in mijn reactie. Voor de E-mailaccounts (aanmaken/verwijderen) blijft Mijn KPN de aangewezen plaats.
Reputatie 1
Badge
Kan wel zijn, maar wanneer ik onder MIJN KPN ben aangekomen staat daar alleen maar e-mail account toevoegen en e-mail account wijzigen en wordt ik vervolgens weer omgeleid naar email.kpn.com en aldaar staat weer dat ik bij kpn.com moet zijn !!
Reputatie 7
Badge +21
Als het goed is, staat er achter de accounts een symbool van een Prullenbak.
Daarmee verwijder je dat account.

Alleen het zgn. Primair e-mailadres kan niet verwijderd worden.
Daar is nl. je hele abonnement administratief aan verbonden.
> Als het goed is, staat er achter de accounts een symbool van een Prullenbak.
Hier is achter de aliassen inderdaad een oranje blokje met prullenbaksymbool te zien.
Reputatie 1
Badge
Bij email.kpn.com zie ik een tabel met vier stuks accounts die ik voorheen eens heb aangemaakt en kan daar slechts een wachtwoord wijzigen.
In een verwijzing boven die tabel staat dat het aanmaken en verwijderen van een e-mail adres kunt doen op mijn kpn.
Bij MIJN KPN staat onder Informatie & Instellingen slechts aangegeven dat er twee opties beschikbaar zijn: toevoegen of wijzigen. Niet toevoegen dus kies ik de overgebleven optie Wijzigen en dan..... omleiding naar email.kpn.com. HOE KUNNEN ZE DAT BEDENKEN
En dan bij KPN.com bij de help-tekst verwijzen naar een tabblad THUIS (in een groen veld) dat helemaal niet bestaat.
Reputatie 7
Badge +21
> Als het goed is, staat er achter de accounts een symbool van een Prullenbak.
Hier is achter de aliassen inderdaad een oranje blokje met prullenbaksymbool te zien.


Dat geldt inderdaad voor de aliassen bij https://email.kpn.com .

In Mijn KPN staat achter de E-mailaccounts een simpel prullenbaksymbool
Telschow, misschien een browser of OS dingetje.

Welke browser gebruik je en met welk OS?

Hier Firevox i.c.m. Windows 10.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Telschow. Ik begrijp je een e-mailadres wil verwijderen. Het juiste antwoord is al meerdere keren gegeven, in dit topic. De andere forumgebruikers bedoelen dit prullenbak symbool (zie afbeelding)



Mocht je deze knop niet zien, dan hoor ik dat graag van je. Zou je in dat geval in een privébericht willen aangeven welk e-mailadres je verwijderd wil hebben? Ik zal voor je uitzoeken of ik de mogelijkheid heb om dit e-mailadres te verwijderen
Reputatie 7
Badge +21
Ik had begrepen, dat het een e-mail account betrof. Dan ga je naar Mijn KPN en ziet het er zo uit:

Reputatie 7
Badge +21
Dan heb ik het verkeerd begrepen @RBxx. Bedankt voor deze uitleg. Ik hoop dat het nu wel lukt @Telschow , anders hoor ik het graag van je!
Reputatie 1
Badge
Ik heb weer ontdekt hoe ik er ben gekomen:
  • via Informatie en Instellingen naar E-mail account wijzigen
  • vervolgens omgeleid naar KPN E-mail Instellingen en dan volgt:

KPN e-mail instellingen


Een KPN e-mailaccount is standaard inbegrepen bij Alles-in-1 en Internet van KPN. U kunt per aansluiting vier extra e-mailaccounts aanmaken.
Het aanmaken en verwijderen van een e-mailaccount kunt u doen op mijn.kpn.com
Alle andere instellingen vindt u hieronder per e-mailaccount.
Selecteer het e-mailaccount waar u de instellingen voor wilt wijzigen.

xxxxt@kpnmail.nl
xxxx@hetnet.nl
xxxx@kpnmail.nl
xxxx@kpnmail.nl

  • Hulp nodig?
xxx) Heb ik zelf geplaatst in plaats van de originele
JA JA want achter die adressen staat slechts het symbool ">" en op de derde regel staat (vloek) dat ver verwijderen op mijnKPN moet geschieden. Schiet mij maar lek!
WAAROM volgt wanneer ik met mijn Primair adres probeer in te loggen, dat dit niet bekend is ??
Reputatie 7
Badge +21
Ik zie dat je een aantal dagen geleden een aantal e-mailadressen hebt verwijderd. Zijn alle overbodige e-mailadressen inmiddels verwijderd of moet ik nog een e-mailadres voor je verwijderen?
Reputatie 1
Badge
Ik zou nog twee van de vier vermelde e-mailadressen willen verwijderen,, die met "tissot", graag een tip die dat mogelijk maakt om uit te voeren.
Alvast bedankt voor de tips !!
Reputatie 7
Badge +21
Er is maar 1 manier om een e-mailadres of e-mailaccount te verwijderen. Helaas lijkt het erop dat het bij jou niet werkt. Als het niet lukt zoals het hierboven beschreven wordt, kan ik dit intern doorzetten. Mijn collega's kunnen het dan alsnog voor jou regelen. Mocht je willen dat wij het voor jou in orde maken, dan zou ik je willen vragen om in een privébericht het volledige e-mailadres (dat je wilt laten verwijderen) aan mij door te geven.
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het versturen van een privébericht. Ik heb zojuist deze e-mailaccounts verwijderd. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag van je.☺️
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!
Reputatie 1
Badge
Hallo Vikash,
ik heb gezien dat ze verwijderd zijn.
Hartelijk bedankt voor jouw hulp!!!

Reageer