Beantwoord

E-mail account

  • 23 October 2019
  • 10 reacties
  • 167 keer bekeken

Op mijn nieuwe Samsung tablet heb ik mijn KPN e-mailaccount geïnstalleerd. Ik kan één keer mail(s) ontvangen en daarna komt niets meer binnen. Verzenden lukt overigens wel. Wanneer ik via "Instellingen" het account verwijder en daarna weer installeer ontvang ik weer één keer bericht(en). Ik krijg géén foutmelding, synchronisatie etc. is allemaal oké. Is dit probleem bekend?

icon

Beste antwoord door Laurens11 29 October 2019, 15:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Laurens, welkom op het forum. 

Ik verwacht dat dit meer de instellingen te maken heeft. Staat de app wel als Push ingesteld of handmatig? Push heeft de voorkeur, maar een cyclus van 1 keer per 15 minuten kan bijvoorbeeld ook. Welke app gebruik jij overigens?

Heb van alles geprobeerd, zowel handmatig alsook met "inloggen". Met medewerker van KPN alles doorgenomen echter hij wist het ook niet. Zijn advies: stel een vraag op het forum! Wat bedoel je met "welke app gebruik je?".

Reputatie 7
Badge +24

Daarmee bedoel ik of je de standaard e-mail app gebruikt of eentje die je hebt gedownload. Goed advies overigens, dit moet op te lossen zijn. Ben je vanavond bereikbaar? Dan kan ik je tablet op afstand overnemen en meekijken waar het mis gaat. 

Dag Alex,

Dank voor je reactie! Ik heb vandaag contact gehad met de klantenservice van Samsung en zij hebben het probleem opgelost. Als ik het goed begrijp had het iets te maken met de "15 minuten" zoals reeds door jou genoemd en iets wat op "altijd" moest staan. Alles werkt weer naar behoren en ik hoef dus geen gebruik te maken van je aanbod mee te kijken. Waarvoor overigens ook mijn dank.

Groetend, Laurens.

Reputatie 7
Badge +24

Top, dan zaten we in ieder geval op het juiste pad. Fijn dat het werkt, en anders weet je ons te vinden. :) 

Ga ik zeker doen!

Dag Alex.

Daar ben ik weer met hetzelfde probleem, nu op de/het nieuwe Samsung tablet van mijn vrouw. Ik weet dus wat de oplossing is, echter weet ik niet hoe ik op de juiste plaats moet komen om de instellingen aan te passen (je weet wel: "15 minuten" en "altijd"). Kun je mij dit vertellen/mailen?

Groet, Laurens. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik doe mijn best. Welke Samsung tablet is dit precies? 

Het is een Galaxy S5e. Omdat jij de vorige keer een opmerking maakte over de app die gebruikt wordt ben ik daar eens gaan kijken. Na diverse pogingen ben ik uiteindelijk uitgekomen op de juiste plek en heb daar "15 minuten" kunnen instellen. Alles werkt en ik heb weer wat geleerd. Toch bedankt voor je snelle reactie! Ik begrijp overigens niet dat ze dit bij KPN niet weten.

Groet, Laurens.

Reputatie 7
Badge +24

 Ik begrijp overigens niet dat ze dit bij KPN niet weten.

Niet iedereen, we blijven wel bijleren. 

 

Alles werkt en ik heb weer wat geleerd. Toch bedankt voor je snelle reactie!

Fijn om te lezen en uiteraard graag gedaan. :)