Beantwoord

E-mail account verouderd

  • 28 February 2019
  • 4 reacties
  • 991 keer bekeken

Geacht forum/helpdesk,

Sinds dinsdag 26-02 werken mijn e-mail (onder Office 365), mijn KPN-Webmail en mijn e-mail op mijn smartphone niet meer. De melding die ik krijg is dat mijn e-mail account "verouderd" is. Enkele weken geleden moest ik mijn wachtwoord voor mijn e-mail account wijzigen, door KPN aangegeven via een brief van 11-02 omdat anders mijn account geblokkeerd zou worden op 18-02.
Uiteraard mijn wachtwoord gewijzigd (van KPN op 15-02 een bevestiging per e-mail ontvangen, dat mijn wachtwoord gewijzigd is) en probleemloos e-mails ontvangen en verzonden tot dinsdag 26-02. Sindsdien krijg ik de meldingen dat het account verouderd is en werkt mijn e-mail account niet meer.

Hoe komt dit? Zijn het instellingen aan uw zijde of mijn zijde? Hoe is dit snel op te lossen omdat ik van opdrachtgever aan het wisselen ben en ik belangrijke (contractuele) gegevens verwacht van mijn nieuwe opdrachtgever, waarmee er haast is geboden dit probleem op te lossen.
Dus graag uw spoedige actie.

Met vriendelijke groet,
Paul.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 February 2019, 18:43

Bekijk origineel

4 reacties

...
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @PaulTyros. Welkom op het forum. Het lijkt erop dat je het nieuwe wachtwoord nog moet opslaan in Office 365. Op deze pagina kan je bekijken hoe je het wachtwoord kan wijzigen. Op deze pagina van Microsoft staan nog een aantal andere manieren hoe je dit probleem kan verhelpen. Laat je mij weten of het gelukt is?


Beste Vikash,
Dank voor je reactie. Net de helpdesk aan de lijn gehad en de reset opnieuw uitgevoerd. Probleem vooralsnog verholpen.

Met groet,
Paul
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen. Mocht het probleem in de toekomst terugkomen, dan hoor ik dat graag van je!🙂

Reageer